Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Planet Partners z akcją inżynierskiej pomocy dla służby zdrowia

Covid Challenge – pod taką nazwą organizowana jest akcja skierowana do polskich inżynierów, innowacyjnych firm i studentów, której współorganizatorami są Planet Partners oraz Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN. Jej głównym celem jest stworzenie prostych, możliwych do szybkiego stworzenia...
O autorze
2 min czytania 2020-04-02

… narzędzi i metod działania dla szpitali i placówek medycznych.

Akcja została skierowana do młodych naukowców, studentów i innowacyjnych przedsiębiorców chcących wykorzystać swoją wiedzę i doświadczenie, aby realnie wesprzeć polską służbę zdrowia w walce z epidemią koronawirusa. Głównym celem inicjatywy jest opracowanie przez uczestników rozwiązań do szybkiego wdrożenia, które będą w stanie efektywnie wspierać pracę lekarzy i pielęgniarek. Narzędzia, nad których stworzeniem będą pracować uczestnicy akcji, mają odpowiedzieć na zapotrzebowanie zgłoszone przez sam personel medyczny. Na liście najpilniejszych potrzeb stworzonej przez medyków znalazły się między innymi: uproszczony respirator, narzędzie do masowej terapii tlenowej, lepszy system nagłośnienia dla kombinezonów ochronnych czy innowacyjny sposób zabezpieczania karetek pogotowia – to podstawowe rozwiązania, bez których skuteczna, długofalowa walka z epidemią będzie niemal niemożliwa.

– Naszym celem jest wypracowanie, w ramach tzw. community science prostych i efektywnych narzędzi walki z pandemią, na których samodzielne stworzenie medycy nie mają szans ze względu na brak wiedzy technicznej i zasobów. Wierzymy, że młodzi inżynierowie, innowacyjne firmy oraz studenci uczelni technicznych zaangażują się w akcję i zaproponują rozwiązania będące odpowiedzią na te najbardziej pilne potrzeby służby zdrowia w tak trudnym dla niej czasie – mówi Jakub Ryzenko z Centrum Informacji Kryzysowej CBK PAN, współorganizatora akcji.

Na akcję składają się dwa etapy. Pierwszym z nich jest trwająca rejestracja zainteresowanych uczestników na stronie internetowej www.covidchallenge.pl i zebranie od nich pomysłów na rozwiązanie jednego lub więcej problemów z bazy. Drugi to tzw. Giełda Pomysłów. Trafią na nią najlepiej rokujące rozwiązania, które na giełdzie będą promowane i zaprezentowane docelowym użytkownikom oraz podmiotom mogącym zapewnić wsparcie w ich realizacji. Organizatorzy zakładają też wsparcie dla najbardziej obiecujących pomysłów w dotarciu do decydentów oraz pozyskaniu funduszy na realizację prototypów tak, aby zaproponowane rozwiązania mogły realnie trafić do potrzebujących jednostek medycznych w jak najkrótszym czasie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Akcja realizowana jest przez Planet Partners pro bono. Firma na co dzień działa w sektorze nowych technologii i nauki, między innymi wspierając komunikację prestiżowych zawodów robotycznych ERC. W inicjatywie Covid Challenge odpowiada za koordynację projektu i jego komunikację w mediach oraz mediach społecznościowych.

– Istotne jest, że Covid Challenge to nie zwykły konkurs, ale akcja wspierająca faktyczną walkę o życie ludzi. Chcemy, żeby to wyzwanie było narzędziem, dzięki któremu innowacje mogą zostać nakierowane na realne potrzeby. To apel o pomoc – poszukujemy innowatorów dla wsparcia praktyków – mówi Łukasz Wilczyński z Planet Partners.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Od momentu rozpoczęcia akcji w piątek 27 marca, do udziału zgłosiło się już ponad 30 chętnych. Największym zainteresowaniem uczestników cieszą się rozwiązania dotyczące maseczek ochronnych z wydajnymi filtrami, a na drugim miejscu plasują się systemy monitorowania stanu pacjentów na dużą skalę.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Pierwszymi partnerami merytorycznymi akcji zostali: Zakład Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJCM oraz Medyczny Zespół Ratunkowy PCPM. Więcej informacji o inicjatywie można znaleźć na stronie www.covidchallenge.pl.