Rekordowe wyniki serwisów ELLE i ELLE Decoration

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rekordowe wyniki serwisów ELLE i ELLE Decoration

Marzec dla serwisów związanych z brandami ELLE i ELLE Decoration okazał się rekordowy. ELLE.pl osiągając 2 mln użytkowników i 10 mln odsłon w marcu, uzyskało najwyższy wynik w historii serwisu. ELLEdeco.pl także może poszczycić rekordową ilością odsłon na poziomie 1,5 mln.

ELLE.pl szybko reaguje na dynamicznie zmiany zachodzące wokół nas, podejmuje tematy ważne dla współczesnych kobiet, porusza problematykę społeczną i przybliża sylwetki inspirujących postaci.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– To że przychodzi nam cieszyć się z rozwoju naszych produktów w tak trudnych i nowych dla wszystkich okolicznościach jest dość abstrakcyjną sytuacją. Mówi jednak wiele o obecnej roli mediów lifestylowych. Zareagowaliśmy szybko, zmieniliśmy w ciągu kilkudziesięciu godzin nasze plany redakcyjne, gdy tylko wiadomo było, że najważniejsze będzie powiedzieć naszym czytelnikom: "Nie panikujmy. Zostańmy w domu". Informujemy więc o inicjatywach społecznych, radzimy, jak zorganizować sobie życie na home office, rozmawiamy z ekspertami i rozpoznawalnymi postaciami, których opinie i działania inspirują nas od dawna lub na nowo. Nie rezygnujemy z mody - to nasze DNA . Stoimy murem za polskimi markami i wspieramy je na każdym kanale, na którym obecny jest tytuł ELLE – podkreśla Marta Kowalska, head of digital engagement i redaktor prowadząca ELLE.pl.

– ELLE.pl osiąga również rekordowe wyniki w obszarze e-commerce. W porównaniu do ubiegłego roku podwoiliśmy ruch przekierowywany do e-sklepów przez nasze widgety. W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg natywnych form reklamowych, znanych do tej pory wyłącznie ze sklepów internetowych. Spośród innych ofert rynkowych wyróżniają nas również CTR-y z treści e-commerce. Dla ELLE.pl wynik powyżej 50% zaczyna być standardem. Dodatkowo dzięki wprowadzonym innowacjom niebawem będziemy mogli optymalizować wraz ze sklepami ścieżkę konwersji. – dodaje Justyna Dziegieć, chief digital officer.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij