The North Face Explore Fund: milion euro na wsparcie społeczności outdoorowych w związku z COVID-19

Walka z COVID-19 trwa i wywiera coraz większy wpływ na nasz świat – także na branżę outdoorową. Chcąc wesprzeć członków społeczności odkrywców na terenie Europy, The North Face przeznacza milion euro na The North Face Explore Fund.
O autorze
1 min czytania 2020-04-08

Środki te rozdysponowane będą wśród tych, których skutki spowodowane pandemią dotknęły najbardziej. Ponadto, marka przekazała też zamówiony czas antenowy w europejskich stacjach telewizyjnych na cele emisji najistotniejszych komunikatów i ostrzeżeń związanych z COVID-19.

Poniżej znajduje się pełne oświadczenie przedstawiciele marki:

„Od ponad 50 lat naszym celem jest podtrzymywanie ducha eksploracji, który jest siłą napędową rozwoju nas jako jednostek, ale i członków globalnej społeczności odkrywców. Wszelkie ograniczenia, które nie pozwalają nam obecnie czerpać radości z aktywności outdoorowych, dla wielu osób, miejsc czy organizacji, stanowią największe z dotychczasowych wyzwań.

Postanowiliśmy wesprzeć naszych outdoorowych przyjaciół. W tym celu przekazaliśmy środki w wysokości miliona euro na The North Face Explore Fund. Pozwolą one udzielić wsparcia członkom społeczności odkrywców na terenie całej Europy. Będziemy blisko współpracować z władzami krajowymi i odpowiednimi instytucjami, by właściwie rozdysponować fundusze i jak najszybciej pomóc tym, którzy najbardziej tego potrzebują.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chcąc wesprzeć pracowników służby zdrowia w ich codziennych zmaganiach, przekazaliśmy też cały zamówiony przez nas czas antenowy w europejskich stacjach telewizyjnych w kwietniu br. na cele emisji najistotniejszych komunikatów i ostrzeżeń.

Jednocześnie, w trosce o zdrowie naszych pracowników, nasze sklepy pozostają cały czas zamknięte. Stosujemy się do obowiązujących lokalnie wytycznych, by mieć pewność, że ich ponowne otwarcie będzie w pełni bezpieczne.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Walka przeciwko COVID-19 trwa i wywiera coraz większy wpływ na nasz świat. Będziemy nadal poszukiwać sposobów, by wesprzeć przedstawicieli służby zdrowia oraz wszystkich dotkniętych przez kryzys. Pełni nadziei wyczekujemy dnia, kiedy znów będziemy mogli wspólnie cieszyć się odkrywaniem tego, co nas otacza”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się