Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Z IKEA odkryj dobrą stronę bycia w domu

W najnowszej kampanii IKEA zachęca do pozostania w domu, dzieląc się pomysłami, by stało się to trochę łatwiejsze.
O autorze
0 min czytania 2020-04-08

W swojej najnowszej kampanii marka IKEA zachęca do pozostania w domu i dzieli się pomysłami, aby przebywanie w czterech kątach było nieco przyjemniejsze. 

W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo wszystkich osób, do przygotowania spotu wykorzystano gotowe ujęcia, zrealizowane w poprzednich miesiącach dla IKEA przez szwedzką agencję Acne Productions.

Za koncept kreatywny kampanii, która startuje 8 kwietnia, odpowiada VMLY&R Poland. W ramach działań, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, Internet i social media, agencja przygotowała spot.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj