DDB i Papaya opowiadają o kulisach powstania kampanii dla T-Mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
DDB i Papaya opowiadają o kulisach powstania kampanii dla T-Mobile

Najnowsza kampania T-Mobile powstała w wyjątkowych okolicznościach. W wyniku rządowych regulacji oraz troski o zdrowie twórców cały spot został zrealizowany całkowicie zdalnie.

Nikt z twórców kampanii ani aktorów nie wyszedł z domu. Cały proces od briefu do gotowego filmu zajął dosłownie kilka dni. Krótki film zdradza szczegóły powstania projektu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za realizację dźwięku w swoim studio domowym zadbał Kuba Pietrzak z Juice Sound. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij