TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Weź maskę w swoje ręce – rusza nowa akcja agencji Horeca Group

Ideą akcji jest stworzenie i rozprzestrzenienie mody na noszenie maseczek, które staną się częścią̨ garderoby, a nie uciążliwym obowiązkiem.
O autorze
0 min czytania 2020-04-15

Nadrzędną funkcją maski jest przede wszystkim ochrona. Młodzi ludzie potrzebują jednak większej motywacji, potrzebują możliwości ciągłego wyrażania swojej osobowości i swojego stylu. Od 16 kwietnia noszenie masek stanie się powszechnym obowiązkiem. Do tego czasu celem akcji jest dotarcie do jak najszerszego grona młodzieży. By tego dokona, kooperatywa pomysłodawców złożona z agencji kreatywnej Horeca Group, Young Talent Management i Oxford MasterClass zaprasza do współpracy talenty z różnych środowisk, tworzy chwytliwe i lifestylowe formaty, tutoriale i challange.

– W tym trudnym dla nas okresie, chcemy zmotywować młodych ludzi do działania. Poprzez akcję chcemy zbudować poczucie wspólnoty – argumentują Katarzyna Zaniewska, partner w Horeca Group oraz Jolanta Kulik z YTM.

Akcja skierowana jest do młodzieży 15+.

Więcej informacji znajduje się na stronie akcji. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj