Together I am strong: Zalando przedstawia swoją pierwszą wyprodukowaną zdalnie kampanię sportową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Together I am strong: Zalando przedstawia swoją pierwszą wyprodukowaną zdalnie kampanię sportową

W swojej pierwszej wyprodukowanej zdalnie kampanii Zalando promuje kreatywne sposoby na utrzymywanie formy i aktywność fizyczną w nowej rzeczywistości oraz przekonuje, że w czasach dystansowania społecznego, to właśnie sport może łączyć ludzi, nawet wirtualnie.

Bohaterowie kampanii w różny sposób interpretują hasło „Together I am strong” i podejmują wyzwanie uprawiania aktywności fizycznej w swoich domach. Wszystkich łączy jedno: trenują w domu i znajdują do tego siłę, dzięki kontaktom z pozostałymi członkami swojej społeczności. Spot reklamowy zabiera widzów w podróż po mieszkaniach i domach członków obsady, łącząc różne techniki filmowania, animacji oraz ilustracji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Współpraca z agencją Kolle Rebbe z Hamburga zaowocowała powstaniem kampanii, która odnosi się do nowej rzeczywistości wielu osób. Kreatywność odgrywa w niej ważną rolę i często jest nawet niezbędna, aby kontynuować domowe treningi. Siłownie, kluby taneczne i studia jogi oferują zajęcia online, za pośrednictwem mediów społecznościowych, a fani aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia, zamiast w świecie rzeczywistym, spotykają się na treningach online. Ćwiczą w domach i wykorzystują do tego zupełnie nowe sprzęty sportowe. Butelki wody stają się ciężarkami, rama drzwi zamienia się w drążek, a dywan w matę do jogi.

Kampania nie tylko motywuje do aktywności fizycznej osoby, które zostały w domach, ale także dodaje otuchy twórcom z branży kreatywnej, przed którymi stoją obecnie nowe wyzwania. Idea połączenia sił i bycia razem, nawet mimo dzielącej wszystkich odległości, jest wyrazem solidarności.

Nowy model i zasady produkcji umożliwiły szybką produkcję zdjęć i materiałów wideo na kanały Zalando. Stefanie Soho była odpowiedzialna za reżyserię spotu reklamowego, a ilustracje, które się w nim pojawiają stworzone zostały przez Deveroe. 

Spot reklamowy emitowany będzie w telewizji od 1 maja br. Ponadto kampanię można zobaczyć także w mediach społecznościowych i na kanałach własnych Zalando.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij