– Polska jest dla UBS Wealth Management kluczowym rynkiem w Europie Środkowej. Zależy nam na lokalnej ekspertyzie i dobrej znajomości otoczenia medialnego w regionie, aby zapewnić odpowiednie wsparcie dla naszych działań – mówi Sandor Pasqualetti, head of Central Europe w UBS Global Wealth Management.
– UBS jako jeden z wiodących banków na świecie, bezpiecznie nawiguje swoich Klientów w tych burzliwych czasach. Pracować dla takiej instytucji jest ogromnym wyróżnieniem – podkreśla Karol Świtała, managing partner w Clue PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
UBS to jedna z kluczowych szwajcarskich instytucji finansowych, która zapewnia doradztwo i rozwiązania finansowe dla klientów instytucjonalnych i korporacyjnych na całym świecie, a także osób prywatnych w Szwajcarii. Bank koncentruje się na firmach, które mają silną pozycję na swoich rynkach, są efektywne kapitałowo i mają atrakcyjne perspektywy długoterminowego wzrostu lub rentowności. UBS ma swoje przedstawicielstwa w 50 krajach i działa na wszystkich głównych rynkach finansowych na świecie. Łącznie zatrudnia 67 000 osób i jest notowany na giełdach w Zurychu i Nowym Jorku.