„The Watchout – odwaga i odpowiedzialność” – premiera raportu Dentsu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„The Watchout – odwaga i odpowiedzialność” – premiera raportu Dentsu

O strategicznych kierunkach zrównoważonego rozwoju opowiada publikacja ekspertów Dentsu Aegis Network Polska – „The Watchout – odwaga i odpowiedzialność”.

Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nasz świat zatrzymał się, by podjąć walkę z wirusem. Wiele kwestii wymaga poprawy i – zarówno marki, jak i marketing – mogą odegrać w tych procesach dużą rolę. Niezależnie od części świata, koronawirus jest bowiem nie tylko ciężką próbą struktur państwowych i firm – to również silny impuls do zmian. Dla wielu organizacji stanowi także okazję do przeprowadzenia szybkiej transformacji w stronę nowych modeli działania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zrównoważony rozwój, dbałość o środowisko, poszanowanie praw człowieka, nowe wartości w świecie konsumpcji mediów- tworząc „The Watchout”, eksperci Dentsu przeanalizowali wiele zagadnień, którymi żyje cały świat. Raport odnosi się do świata, który zatrzymał się kilka tygodni temu, ale jego treść jest ponadczasowa i ciągle aktualna. Materiał opisuje zjawiska i problemy, które wrócą do nas prędzej czy później. Dentsu Aegis Network Polska dzieli się doświadczeniami zebranymi przez ekspertów i typuje najważniejsze obserwacje, trendy oraz kierunki strategiczne i komunikacyjne dla biznesu. Raport „The Watchout – odwaga i odpowiedzialność” składa się z pięciu rozdziałów. Każdy z nich opowiada o problemach lub porusza zagadnienia bliskie troszczącym się o otoczenie, biznes i komunikację.

Tezą rozdziału pierwszego, „Dobra marka to marka dobra”, jest pojawienie się w koegzystencji marki i konsumenta ważnego czynnika – wpływu społecznego. Z lektury tej części raportu można się dowiedzieć, jak zmienia się konsument i jakim przemianom ulega nie tylko komunikacja marki, ale i cały model biznesowy.

„W co gra konsument? Minimal i eco life” stanowiącego próbę analizy świata marek i preferencji konsumenckich. Czy na stałe należą one do świata konsumpcjonizmu? Jak przyciągają konsumentów wartościami skupionymi wokół bycia „eko”, uciekając przy tym przed greenwashingiem? W jaki sposób ich starania dostrzegają konsumenci? I co mają do tego pokolenia Z i silver?

W rozdziale trzecim autorzy jeszcze głębiej wchodzą do świata marek. „Ego brands” opowiada o personifikacji i odnajdywaniu osobowości wśród znanych marek. Coraz śmielej wchodzą one w okres dojrzewania, w którym nie boją się posiadania własnego ego.

Rozdział czwarty, „Humanized data”, opowiada o tym, jak maszyny, coraz powszechniejsze w naszej rzeczywistości, radzą sobie z rozpoznawaniem ludzkich emocji. Jak powinny komunikować się kolejne generacje botów oraczy i skąd brać ludzkie elementy zachowań?

W ostatniej części raportu, „Ekonomii uwagi”, autorzy zastanawiają się nad stworzyć jak „wydajemy" marketingową walutę, która jest uwaga konsumentów. Rozdział odpowiada także na pytania o to, jak mierzyć konsumpcję mediów i jak przedstawiają się "wydatki" uwagi na treści video i TV?

„The Watchout – odwaga i odpowiedzialność” ma za zadanie dostarczyć marketerom pomocnych wskazówek i inspiracji. Podpowiada także, w jaki sposób uniknąć wcześniej popełnianych błędów i rozwijać biznes odpowiedzialnie. Raport do pobrania: TUTAJ

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij