Somersby Sparkling Rosé w nowym spocie telewizyjnym

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Somersby Sparkling Rosé w nowym spocie telewizyjnym

Ruszyła kampania promocyjna tegorocznej nowości marki Somersby – Somersby Sparkling Rosé, lekkiego piwa inspirowanego różowym winem.

Somersby Sparkling Rosé to tegoroczna nowość, która weszła na rynek w marcu br. Jest to idealna propozycja na letnie dni i wieczory. Podane w kieliszku mocno schłodzone Somersby Sparkling Rosé, inspirowane różowym winem, zadowoli wielbicieli piw smakowych. Ma jasny kolor, lekki, orzeźwiający smak i delikatne bąbelki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama – 10-sekundowy spot – przygotowana została przez agencję kreatywną Grey. Emitowana będzie w stacjach Polsat, TVN oraz telewizyjnych kanałach tematycznych. Planowaniem mediów zajmuje się Dom Mediowy Initiative. Promocję nowego wariantu Somersby wspierają także działania w Internecie i w mediach społecznościowych prowadzone przez agencję Kamikaze.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij