Street View w Wyborowej Grze Miejskiej – LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

Agencja reklamowa LOWE Warsaw przygotowała interaktywną grę wykorzystującą technologię Street View (możliwość „chodzenia” wirtualnie po danym mieście) dla Wyborowa S.A. (Pernod Ricard Polska).
O autorze
0 min czytania 2013-11-26

Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach). Skierowana do młodszej części konsumentów gra jest prowadzona w całości na Facebooku. Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto.

Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.

Autorzy koncepcji:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
  • Team: Mateusz Kamiński, Łukasz Wdowicz, Michał Gąsior
  • Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski