Street View w Wyborowej Grze Miejskiej - LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Street View w Wyborowej Grze Miejskiej - LOWE Warsaw dla Wyborowa S.A.

Agencja reklamowa LOWE Warsaw przygotowała interaktywną grę wykorzystującą technologię Street View (możliwość „chodzenia” wirtualnie po danym mieście) dla Wyborowa S.A. (Pernod Ricard Polska).

Interaktywna gra jest częścią najnowszej komunikacji czystego wariantu Wyborowej, podkreślającego międzynarodowość tej wódki (jest dostępna w ponad 60 krajach). Skierowana do młodszej części konsumentów gra jest prowadzona w całości na Facebooku. Wyborowa Gra Miejska umożliwia graczom przemieszczanie się po różnych miastach na całym świecie (w miejscach, w których jest sprzedawana wódka Wyborowa) i szukania ukrytych nagród. Każdego dnia miejsce akcji gry jest inne miasto.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Do kompleksowych zadań agencji LOWE Warsaw należało: opracowanie koncepcji gry, strategii komunikacji, rozwiązań kreatywnych oraz zakup mediów.

Autorzy koncepcji:

  • Dyrektor kreatywny: Kinga Grzelewska i Marcin Nowak
  • Team: Mateusz Kamiński, Łukasz Wdowicz, Michał Gąsior
  • Obsługa Klienta: Maciej Łapiński, Janusz Buzalski

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij