Startuje kampania telewizyjna eobuwie.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Startuje kampania telewizyjna eobuwie.pl

Kampania nowej kolekcji Spring/Summer 2020 eobuwie.pl, która była odsłaniana stopniowo, wchodzi w najważniejszą fazę – wkracza do telewizji.

Najpierw za pośrednictwem social media poznaliśmy hasło przewodnie: #zawszewtwoimstylu i pierwsze zdjęcia wizerunkowe kampanii. Następnie w ofercie pojawiały się nowości od topowych marek. Eobuwie.pl postawiło na sprawdzone brandy, modne fasony i wyraziste kolory. Natomiast 27 kwietnia br. w Polsce oficjalnie wystartowała kampania telewizyjna, która emitowana będzie także na 5 innych rynkach europejskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główna idea nowej kampanii nawiązuje do niezwykle szerokiej oferty (ponad 80 tys. produktów od ponad 500 marek), odpowiadającej praktycznie na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów. Spot potwierdza istotne w bieżącej sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową, odpowiadającej praktycznie na każde potrzeby zakupowe dotyczące butów. Spot potwierdza istotne w bieżącej sytuacji bezpieczeństwo dostaw oraz atrakcyjną ofertę rabatową.

– Przy realizacji każdej kampanii próbujemy w świeży sposób spojrzeć na dobrze znane naszym klientom usługi i przewagi konkurencyjne. Najnowszym spotem chcemy pokazać, że eobuwie.pl daje klientom ogromny wachlarz marek, fasonów, kolorów – a wybór należy do nich. Gdziekolwiek są, mogą kupować nasze produkty, a my szybko i bezpiecznie je dostarczymy. Radość z przymierzania nowych, wymarzonych butów – to clou całej historii. W obecnej sytuacji obraz ten przywołuje także aktywny styl życia za którym wszyscy zdążyliśmy zatęsknić – mówi Mikołaj Wezdecki, dyrektor e-commerce w eobuwie.pl.

W mediaplanach kampanii telewizyjnej wykorzystane będą 30-sto i 15-sto sekundowe spoty oraz 8 sekundowe billboardy sponsorskie, emitowane w głównych stacjach w Polsce, Rumunii, Bułgarii, Grecji oraz na Litwie i Węgrzech. W polskiej wersji spotów głosu lektora użycza Anna Dereszowska. Zarówno spot wideo, jak i dedykowana sesja fotograficzna powstały w styczniu br. w Kapsztadzie. Od strony kreatywnej za całość odpowiadała agencja 23 Heroes, za produkcję Sputnik Studio.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie kampania internetowa, mocno widoczna w platformie YT. Kampania internetowa będzie zakrojona szerzej, bo obejmie aż 9 rynków: polski, rumuński, węgierski, bułgarski, litewski, grecki, słowacki, czeski i niemiecki. 

Pełna nowa kolekcja dostępna jest już na eobuwie.pl i wszystkich jej zagranicznych odsłonach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij