Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Havas Warsaw pro bono dla Stowarzyszenia „Tęcza”

Agencja reklamowa Havas Warsaw wsparła Stowarzyszenie „Tęcza” przygotowując spot emitowany w ramach kampanii społecznej stowarzyszenia. Ambasadorką akcji została Grażyna Torbicka, która użyczyła swojego głosu w spocie.
O autorze
1 min czytania 2020-04-27

Stowarzyszenie „Tęcza” opiekuje się osobami (głównie dziećmi) z deficytami wzroku i złożoną niepełnosprawnością. „Tęcza” prowadzi w Warszawie trzy placówki dla dzieci najmłodszych, przedszkole i ośrodek szkolny oraz ośrodek wsparcia dla dorosłych, w których obejmuje stałą opieką 300 osób. Wiele z tych dzieci niewidomych i słabowidzących ma również inne, dodatkowe niepełnosprawności i często przez całe swoje życie, wymaga terapii i wsparcia specjalistów różnych dziedzin. 

Przygotowany i zrealizowany przez Havas Warsaw spot ma na celu zwrócenie uwagi społeczeństwa na problemy dzieci niewidomych i słabowidzących, zwłaszcza tych ze złożoną niepełnosprawnością. W bezpośrednim przekazie zwraca on uwagę odbiorców na słabowidzące dzieci, podopiecznych Stowarzyszenia „Tęcza”, które bez systematycznego i specjalistycznego wsparcia terapeutów nie mają szansy rozwijać się, radzić sobie z codziennymi czynnościami.

Cały zespół odpowiedzialny za przygotowanie i produkcję spotu pracował nad kreacją online, we własnych domach. Głos do spotu Grażyna Torbicka także nagrywała w swoim domu. Wszystko odbyło się zdalnie i z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa. 

Wszystkie osoby zaangażowane w produkcję spotu, w tym obsługa produkcyjna oraz ambasadorka wzięli w niej udział pro bono.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Produkcja spotu oraz działania komunikacyjne wspierające kampanię zostały zaplanowane i zrealizowane przez Havas Warsaw i Havas Media.

Kampanię można śledzić w internecie, w social mediach oraz na ekranach LED i nośnikach LCD w autobusach miejskich w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot dostępny jest na stronie Stowarzyszenia Tęcza www.tecza.org oraz na YouTubie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się