Polski startup „zwalcza” koronawirusa marketingiem wirusowym w ramach akcji „Polska za pół ceny”

Polski startup SocialTravel chce pomóc branży turystycznej. „Polska za pół ceny” to nowy projekt łączący konwencję portalu zniżkowego z platformą rezerwacji wycieczek, atrakcji i noclegów. Dzięki akcji właściciele m.in. hoteli czy restauracji mogą szybciej odzyskać płynność finansową.
O autorze
2 min czytania 2020-04-27

Firma SocialTravel – za granicą znana jako Tripsomnia – została założona w 2017 roku i jest polskim serwisem umożliwiającym internautom zakup lokalnych wycieczek i atrakcji w ponad 40 krajach na całym świecie. Doświadczenie z rynków zagranicznych zaowocowało unikalnym know-how, dzięki czemu spółka może efektywnie wesprzeć polską turystykę.

– Obserwując dramatyczną sytuację Polski oraz konsekwencje, jakie ogłoszenie stanu epidemicznego niesie dla branży turystycznej, podjęliśmy decyzję o uruchomieniu akcji promocyjnej, która wspiera finansowo oraz marketingowo podmioty z tej branży. Za udział w akcji nie pobieramy żadnych opłat, zależy nam na reanimacji rynku w czasie ograniczeń w ruchu turystycznym. Liczymy na pozyskanie patronatu ze strony organizacji turystycznych czy instytucji rządowych, a także mediów i influencerów, co znacząco zwiększyłoby zasięg przedsięwzięcia i tym samym realnie pomogło setkom firm w całej Polsce – podkreśla prezes SocialTravel Mateusz Sewastynowicz.

Solidarność się opłaca

Partnerzy biorący udział w akcji „Polska za pół ceny” – biura podróży i organizatorzy atrakcji, ale również hotele, restauracje i obiekty sportowe – za pośrednictwem SocialTravel mogą zaproponować klientom zniżki i rezerwacje w formie e-voucherów, które można wykorzystać do 12 miesięcy po zakupie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

SocialTravel, oprócz udostępnienia własnej platformy, daje także wszystkim partnerom autorskie oprogramowanie do zarządzania rezerwacjami i voucherami, wspiera w promocji i dystrybucji, a także pomaga integrować lokalną branżę turystyczną za pośrednictwem skoordynowanego systemu poleceń czy daje możliwość zarobienia dodatkowej prowizji na sprzedaży ofert partnerów. Dodatkowo, partnerzy biorący udział w akcji mogą udzielić specjalnych zniżek dla grup zawodowych, które są bezpośrednio zaangażowane w walkę z epidemią koronawirusa w Polsce.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z jednej strony SocialTravel pomaga polskim biznesom z branży turystycznej i gastronomicznej utrzymać płynność finansową w sytuacji, w której większość obiektów jest zamkniętych. Z drugiej, oferuje klientom wycieczki, atrakcje i noclegi w cenach znacznie niższych niż regularna lub w ramach promocji „2 za 1” oraz elastyczność w wyborze terminu. Bezpłatna ogólnopolska promocja pod hasłem „Polska Za Pół Ceny” jest kolejną wymierną korzyścią, na jaką mogą liczyć firmy biorące udział w programie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tylko sprawdzone firmy

Długi okres obowiązywania voucherów skłania do pytania o bezpieczeństwo takiej formy zakupów. SocialTravel zapewnia, że każda firma przechodzi dokładną wstępną weryfikację w ramach Programu Ochrony Kupujących, co gwarantuje możliwość realizacji vouchera w ramach jego okresu ważności.

Spółka stawia na długotrwałe partnerstwa z firmami, które mogą zagwarantować najwyższą jakość usług i już teraz cieszą się doskonałą opinią klientów. Firmy z branży turystycznej zainteresowane wzięciem udziału w akcji, wciąż mogą zgłaszać się do SocialTravel. Wszystkie potrzebne informacje i formularz kontaktowy znajdują się na stronie pobierzkupon.socialtravel.pl