TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Transmisje na żywo, wyjątkowe wywiady, streamingi spektakli i filmów, quizy, wirtualne oprowadzania po muzeach, czyli #majowkazvogue

Transmisje na żywo, wywiady, streamingi spektakli i filmów, quizy, wirtualne oprowadzania po muzeach. Od czwartku 30 kwietnia do niedzieli 3 maja na stronie Vogue.pl i w social mediach tytułu trwa „majówka z Vogue” – wydarzenie online stworzone przez „Vogue Polska” we współpracy z partnerami.
O autorze
2 min czytania 2020-04-29

„Majówka z Vogue” to nowy format wprowadzony przez redakcję, łączący w sobie elementy wydarzenia online, najlepszych treści, z których znany jest Vogue.pl oraz ramówki, tak charakterystycznej dla kanałów telewizyjnych.

– W związku z obecną sytuacją Nasi Czytelnicy dużo więcej czasu spędzają w sieci, to za jej pośrednictwem podejmują mnóstwo aktywności – takich jak treningi, warsztaty z gotowania czy zwiedzanie wystaw lub oglądanie spektakli teatralnych. W długi weekend majowy chcieliśmy zaoferować Czytelnikom nowe doświadczenie, umożliwić im spotkanie na żywo z ciekawymi postaciami kultury czy mody, dać im dostęp do najwyższej jakości treści, zaprosić ich do kina, teatru, najlepszych galerii sztuki – mówi Hanna Rydlewska, dyrektor wydawnicza „Vogue Polska”.

W związku z tym zespół „Vogue Polska” przygotował cały szereg wyjątkowych materiałów – od tzw. live’ów np. poświęconych lekcjom makijażu, parzeniu kawy czy pielęgnacji roślin, przez sesje Q&A’s z zaprzyjaźnionymi autorytetami w swoich dziedzinach, np. Red Lipstick Monster, Maciejem Musiałowskim czy Moniką JAC Jagaciak (bohaterką okładki bieżącego numeru magazynu), warsztaty gotowania z Larą Gessler i Jadłonomią, ale też treningi z Kasią Wolską ze Sweat&Glow studio czy modelką Martą Dyks. Nie zabraknie też wrażeń kulturalnych – będą streamingi spektakli np. „Berlin Alexanderplatz” w reżyserii Natalii Korczakowskiej czy „Roberta Robura” w reżyserii Krzysztofa Garbaczewskiego, oprowadzania po muzeach i galeriach (MSN w Warszawie, Narodowa Galeria Sztuki Zachęta, Polin), stremingi festiwalowych filmów. Dla odbiorców Vogue.pl zagra na żywo Hania Rani. Nie zapominamy też o tym, z czego Vogue.pl już jest znany – ciekawych artykułów, wywiadów i podcastów.

Spędzanie czasu przed ekranem komputera nie musi oznaczać braku aktywności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W czasach, kiedy organizowanie wydarzeń stało się wręcz niemożliwe, szukaliśmy sposobu jak spotkać się z naszymi czytelnikami na innej płaszczyźnie. To nowy etap w naszej działalności, w której od początku kwarantanny większość aktywności promocyjnych również przeniosła się online. Stąd pomysł, żeby podawać treści w nowy sposób, do tej pory zarezerwowany dla telewizji czy portali streamingowych, jednocześnie korzystając z narzędzi, jakie daje nam Internet – między innymi natychmiastowej interakcji i kontaktu zwrotnego. To dla nas bardzo cenne doświadczenie, mam nadzieję, że jedno z pierwszych w tym stylu. Cieszy nas też, że mamy tylu wspaniałych partnerów, dzięki którym możemy udostępniać i tworzyć wyjątkowe treści – dodaje Szymon Machnikowski, dyrektor PR i marketingu Vogue Polska.

Majówka z Vogue startuje 30 kwietnia na Vogue.pl oraz Facebooku i Instagramie „Vogue Polska”. Pełny program znajduje się na stronie. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wszystkie transmisje, warsztaty i streamingi są dostępne za darmo dla dowolnej liczby uczestników.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się