180heartbeats + JUNG v MATT wzmacnia client service i social media

Katarzyna Czarnecka-Iwińska została account director w dziale client service agencji 180heartbeats + JUNG v MATT. Natomiast Adrianna Kosmala jako community manager wzmocniła dział social media.
O autorze
1 min czytania 2020-04-29

Dla Katarzyny Czarneckiej, która z marketingiem związana jest od 10 lat, jest to powrót do agencji (pracowała w niej latach 2013-2014). Teraz będzie koordynowała projekty, które agencja przygotowuje dla Google i innogy. Wcześniej doświadczenie zdobywała w DDB Warszawa i K2. Ma również doświadczenie w pracy po stronie klienta – dla marek z branży gastronomicznej i FMCG. Koordynowała projekty m.in. dla Grupy Żywiec, NIVEA, Volkswagen czy McDonald’s. Współtworzyła rebranding i ofertę sieci restauracji Salad Story oraz nową markę Wrap Me! należącą do tej sieci. Z wykształcenia historyczka sztuki, przed rozpoczęciem kariery w marketingu była m.in. kuratorką i koordynatorką projektów artystycznych. W wolnych chwilach nadal śledzi rynek sztuki współczesnej.

Adriannie Kosmali w 180 powierzono dbanie o komunikację w social media marek Huawei i Tymbark. Przygodę z komunikacją w SoMe rozpoczęła 4 lata temu. Doświadczenie zdobywała w agencjach Społem oraz Liquid Thread. Pracowała dla The Coca-Cola Company (Sprite, Kinley, AdeZ i Fanta), Dr. Oetker, czy Laboratoria Medyczne Synevo. Współtworzyła m.in. komunikację w ramach kampanii Sprite “I love you hater”, w trakcie której zorganizowano pierwsze e-gamingowe zawody dla kobiet w Polsce. W wolnym czasie trenuje crossfit.

Dział client service 180heartbeats liczy obecnie 8, a social mediów – 5 osób. Client service zarządza Magdalena Kozanowska, dyrektor zarządzająca agencji, a social media Dawid Kaźmierczak, social & PR director.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj