Ruszają Decathlon Biegi Online powered by Activy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszają Decathlon Biegi Online powered by Activy

Zawody biegowe w czasach kwarantanny? Teraz to możliwe! Marka Decathlon połączyła siły z polskim start-upem Activy, co zaowocowało zorganizowaniem pierwszych zawodów biegowych online, które wystartują już w majówkę.

Jak to działa? W kolejne weekendy (zaczynając od 1 maja br. organizowane będą biegi na różnych dystansach. Aby wystartować w wybranym biegu, wystarczy wykupić pakiet startowy na stronie biegionline.pl. Następnie, należy zarejestrować się w aplikacji Activy (dostępnej w App Store i Google Play) oraz aktywować otrzymany przy zakupie kod. Każdy wyścig trwa 24 godziny – w tym czasie należy zapisać swoją aktywność biegową (za pomocą aplikacji Activy lub połączyć swoje konto z innymi aplikacjami sportowymi Strava/ Garmin/ Polar). Po zakończonym biegu opublikowany zostanie ranking z czasami wszystkich uczestników, a także nastąpi losowanie nagród.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mimo że biegacze nie będą mogli spotkać się w jednym miejscu, będą mogli się ze sobą zmierzyć. Wirtualny wyścig potrwa 24 godziny. W ciągu doby zawodnicy muszą zapisać swoją aktywność (bieg na 5 km, 10 km, sztafeta 3x5 km czy półmaraton), a w rankingu pojawiają się osiągnięte czasy. Nad poprawnością wyników czuwa algorytm oraz sędziowie Activy, którzy weryfikują podejrzane trasy i ślady ze słabą jakością GPS. 

Uczestnictwo w biegach online to nie tylko doskonała zabawa i szansa na poprawienie formy, ale także pomoc w walce z koronawirusem – 20% z każdego zakupionego pakietu startowego zostanie przekazane na Fundację Siepomaga, wspierającą szpitale w walce z COVID-19.

Organizatorem akcji są pomysłodawcy aplikacji Activy, którzy tworzą well-beingowe wyzwania rowerowe i biegowe w formie wciągającej gry dla pracowników. Partnerem głównym biegów online została marka Decathlon.

– Misją Decathlon jest udostępnianie sportu jak największej liczbie osób i chcemy ją realizować niezależnie od obecnych okoliczności. Miło nam, że możemy być partnerem tego innowacyjnego projektu Activy i razem zachęcać polskich biegaczy, by pozostali aktywni, szykując się do sezonu biegowego. Nowe wymogi bezpieczeństwa to nie tylko czas ograniczeń, ale także szukania nowych rozwiązań i jako zespół pasjonatów biegania pod marką Kalenji by Decathlon, cieszmy się, że możemy być częścią tak nowatorskiej akcji – mówi o zaangażowaniu w projekt Wojciech Kozłowski, marketing director Decathlon.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij