Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowy spot prospołecznej kampanii Grupy Polsat „Pomagajmy sobie nawzajem”

2 maja ruszyła emisja drugiego spotu w ramach prospołecznej kampanii Grupy Polsat „Pomagajmy sobie nawzajem”, zwracającej uwagę na trudności osób starszych, z którymi zmagają od początku epidemii. Tym razem głównym bohaterem jest starszy mężczyzna.
O autorze
1 min czytania 2020-05-04

Koronawirus szczególnie niebezpieczny dla osób w podeszłym wieku, oprócz zagrożenia zdrowia niesie za sobą także ryzyko długotrwałej izolacji. Bohaterowie najnowszego spotu Grupy Polsat, którzy na odległość niosą pomoc bliskim seniorom, przekonują, że dzięki nowoczesnym technologiom ograniczenia bezpośredniego kontaktu nie muszą oznaczać osamotnienia i wykluczenia osób starszych. Możliwości, jakie daje internet i środki komunikacji na odległości pozwalają otoczyć opieką osoby starsze i pomóc im w wykonywaniu codziennych obowiązków, ograniczając jednocześnie ryzyko zarażenia. Wykorzystując naturalne dla nas środki komunikacji, możemy zrobić coś ważnego – to idea, która przyświeca całej kampanii. 


Prospołeczna kampania w nowej społecznej rzeczywistości

Kampania i towarzyszące jej spoty zachęcające do pomocy seniorom powstały w rekordowo krótkim czasie. W ciągu 3 dni udało się przeprowadzić casting, znaleźć lokację i nagrać materiał. Zdjęcia kręcone były z zachowaniem niezbędnych zasad bezpieczeństwa: bardzo ograniczona liczbowo ekipa pracowała na planie w maseczkach i rękawiczkach, zachowując bezpieczny dystans, a bohaterowie spotów filmowani byli głównie z zewnątrz za pomocą drona oraz obiektywów o długiej ogniskowej. Niecodzienny sposób pracy na planie i nagrywanie ujęć w nowej społecznej rzeczywistości podkreśliły dokumentalny charakter spotów. Pierwszy z nich trafił do emisji zaledwie tydzień od powstania pomysłu.  

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Krótkie filmy zawierające poruszające obrazy opustoszałych ulic Warszawy są nie tylko wezwaniem do wzajemnej pomocy w tym wyjątkowym czasie, ale także dokumentem bezprecedensowej historii, która dzieje się na naszych oczach. Symbolem nieznanej dotąd rzeczywistości, której możemy sprostać tylko będąc razem.

Słuchaj podcastu NowyMarketing