W czasach pandemii koronawirusa, kiedy to większość swojego czasu spędzamy w swoich czterech kątach, wiele marek przygotowuje ciekawe aktywacje dla swoich klientów, by w kreatywny sposób mogli wykorzystać swój wolny czas.
Przykładem takiej marki jest The North Face. Japoński oddział firmy nawiązał współpracę z artystą Fuyukim Shimazu, który znany jest z przerabiania przedmiotów. Propaguje on tym samym upcykling, czyli formę przetwarzania wtórnego odpadów, w efekcie czego powstają zupełnie nowe produkty.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W ramach współpracy artysta stworzył instruktażowe wideo, w którym pokazuje, jak zrobić portfel ze starego pudełka po butach, czy nawet dowolnego kartonu. Potrzebne do tego będą jedynie nożyczki, linijka, nóż oraz klej.
zdjęcie: instagram.com/carton_wallet
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Słynna szwajcarska marka zegarków Omega ma jeszcze inny pomysł na wolny czas – firma stworzyła serię kolorowanek, które każdy może pobrać całkowicie za darmo ze strony brandu.