Centrum handlowe Turawa Park angażuje mieszkańców Opola i okolic do wspólnych działań

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Centrum handlowe Turawa Park angażuje mieszkańców Opola i okolic do wspólnych działań

Przed wybuchem pandemii SARS COV-2 Centrum Handlowe Turawa Park zoorganizowało otwarty casting dla mieszkańców Opola i okolic. Jego celem było wyłonienie grupy osób, które wzięły udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej i przez rok pojawiać się będą w materiałach reklamowych centrum.

Dla Centrum Handlowego Turawa Park priorytetem jest stworzenie miejsca, w którym każdy kto tylko zechce może poczuć się jak u siebie. Realizacja założonych celów opierać się ma na budowaniu poczucia wspólnoty, celebrowania lokalności i różnorodności, a także popularyzacji pozytywnego myślenia, które akurat dziś jest nam wyjątkowo potrzebne.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Organizatorzy castingu nie stawiali uczestnikom żadnych wymogów odnośnie wieku, doświadczenia, predyspozycji, czy doświadczenia. Liczyła się przede wszystkim naturalność, nietuzinkowość, energia i radość życia. Myślą przewodnią akcji była afirmacja różnorodności i potwierdzenie, że każdy niezależnie od wieku oraz swoich możliwości może czuć się dobrze z tym kim jest i jaki jest. Tak pozytywny przekaz spotkał się z ogromnym zainteresowaniem. 

W castingu uczestniczyło ponad ćwierć tysiąca osób.

– Zainteresowanie akcją przerosło nasze oczekiwania. W dniu castingu w naszym centrum pojawiły się setki chętnych, a wszyscy byli pełni entuzjazmu i dobrych emocji. Finalny wybór 10 osób okazał się dużym wyzwaniem – powiedziała dyrektor CH Turawa Park Agnieszka Pyzanowicz Franke.

Uczestnikom castingu wykonano zdjęcia, na podstawie których jury wybrało dziesięciu zwycięzców: troje dzieci, jedną nastolatkę oraz sześcioro dorosłych, w tym dwóch seniorów. Kolejnym etapem przygotowań do nowej kampanii, była profesjonalna sesja fotograficzna. Autorką zdjęć jest Monika Jelińska a za koncepcję kreatywną i produkcję odpowiada agencja komunikacji marketingowej Open Minded Group. 

– Efektem wspólnej pracy jest coś więcej niż tylko fotografie, przedstawiamy żywe, pasjonujące, a jednocześnie tak bliskie i zwyczajne historie naszych bohaterów. Bo dla nas każdy, kto odwiedza nasze centrum warty jest zainteresowania i bliższego poznania. Każdy może też być źródłem inspiracji, zarówno dla nas i naszej działalności, jak i dla innych członków społeczności – dodaje dyrektor CH Turawa Park.

Uczestnicy wydarzenia zgodnie potwierdzają, że to nie nagrody rzeczowe były główną atrakcją  i motywacją do podjęcia wyzwania, lecz chęć przeżycia przygody oraz zaistnienia w lokalnej społeczności w oryginalny sposób. 

Wizerunki wybranych osób przez najbliższe miesiące ukazywać się będą w materiałach marketingowych centrum: na billboardach, plakatach i innych nośnikach. Ich bohaterowie reprezentują nowy, energetyczny przekaz centrum ujęty w haśle: Turawa Park Każdy Dzień Dobry! – które jest esencją nowego podejścia CH Turawa Park do swoich Klientów. Centrum ma być nie tylko miejscem bezpiecznych zakupów, ale również źródłem inspiracji i ciekawych wydarzeń dostępnych dla każdego, każdego dnia! Wraz z nowym hasłem wdrożona została nowa linia kreatywna. Powstaje też nowy serwis www.turawa-park.com i blog ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny.

Dzięki podjętym działaniom Centrum Handlowe Turawa Park konsekwentnie rozwija relacje z lokalną społecznością. Pozostaje w stałym kontakcie z uczestnikami sesji, którzy zostali zaproszeni do udziału w kampanii społecznej ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij