Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ruszaj po nagrody – rusza nowa kampania marki BFGoodrich

Uczestnicy akcji promocyjnej zorganizowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska dla marki opon BFGoodrich mają szansę wygrać Apple iPhone 11. Czekają na nich również powerbanki, ciśnieniomierze do opon i plecaki.
O autorze
1 min czytania 2020-05-12

Adresatami akcji są przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie. Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Akcję nagłaśnia kampania pod hasłem „Be the real one – ruszaj po nagrody”. 

– Po raz pierwszy decydujemy się na realizację promocji marki BFGoodrich z wykorzystaniem tego typu aktywacji. Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki, zwrócenie uwagi na walory naszych opon ale też wzmocnienie relacji z naszymi partnerami biznesowymi – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.

– Centralnym elementem akcji jest platforma internetowa umożliwiająca rejestrację uczestników i dowodów zakupu oraz wybór nagród. Platforma ta jest częścią większego ekosystemu do obsługi działań promocyjnych, który od lat rozwijamy i z powodzeniem stosujemy podczas realizacji projektów dla naszych klientów. Posiadania takiego rozwiązania zapewnia nam możliwość uruchomienia akcji dla naszych klientów w bardzo krótkim czasie. Ponadto nasza platforma nie tylko pozwala na organizację akcji promocyjnych dla klientów B2B i B2C, ale zapewnia narzędzia do kompleksowej obsługi back-office, od wysyłki nagród począwszy, na przepływach finansowych kończąc – powiedział Damian Hejduk, odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.

Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych. Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: program.ciezarowki.bfgoodrich.pl 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj