Ruszaj po nagrody – rusza nowa kampania marki BFGoodrich

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ruszaj po nagrody – rusza nowa kampania marki BFGoodrich

Uczestnicy akcji promocyjnej zorganizowanej przez agencję Publicis Worldwide Polska dla marki opon BFGoodrich mają szansę wygrać Apple iPhone 11. Czekają na nich również powerbanki, ciśnieniomierze do opon i plecaki.

Adresatami akcji są przedsiębiorcy, którzy zdecydują się na zakup opon ciężarowych BFGoodrich i zarejestrują fakturę na wskazanej stronie. Akcja promocyjna realizowana jest w wybranych punktach sprzedaży oraz w internecie, na dedykowanej platformie promocyjnej połączonej z globalnym portalem dla firm transportowych – Michelin MyPortal. Akcję nagłaśnia kampania pod hasłem „Be the real one – ruszaj po nagrody”. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Po raz pierwszy decydujemy się na realizację promocji marki BFGoodrich z wykorzystaniem tego typu aktywacji. Naszym celem jest zwiększenie świadomości marki, zwrócenie uwagi na walory naszych opon ale też wzmocnienie relacji z naszymi partnerami biznesowymi – powiedział Adam Korwin-Kossakowski, territory marketing operational manager B2B w Michelin Polska.

– Centralnym elementem akcji jest platforma internetowa umożliwiająca rejestrację uczestników i dowodów zakupu oraz wybór nagród. Platforma ta jest częścią większego ekosystemu do obsługi działań promocyjnych, który od lat rozwijamy i z powodzeniem stosujemy podczas realizacji projektów dla naszych klientów. Posiadania takiego rozwiązania zapewnia nam możliwość uruchomienia akcji dla naszych klientów w bardzo krótkim czasie. Ponadto nasza platforma nie tylko pozwala na organizację akcji promocyjnych dla klientów B2B i B2C, ale zapewnia narzędzia do kompleksowej obsługi back-office, od wysyłki nagród począwszy, na przepływach finansowych kończąc – powiedział Damian Hejduk, odpowiadający w agencji Publicis Worldwide Polska za obszar związany z CRM oraz akcjami promocyjnymi.

Akcja promocyjna jest realizowana w wybranych punktach sprzedaży do 31 lipca 2020 r. Internetowe kreacje reklamowe zobaczymy na łamach serwisów branżowych. Szczegółowe zasady dostępne są w regulaminie na stronie: program.ciezarowki.bfgoodrich.pl 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij