IKEA przygotowała instrukcje na stworzenie nietypowych miejsc do zabaw dla dzieci

IKEA przygotowała instrukcje na stworzenie nietypowych miejsc do zabaw dla dzieci
Rosyjski oddział IKEA stworzył kilka prostych, a zarazem niezwykle kreatywnych sposobów na to, jak zwykłe meble oraz przedmioty, które już posiadamy w naszych domach, przekształcić w nietypowe „schrony” i jednocześnie zapewnić dzieciom rozrywkę podczas tzw. lockdownu.
O autorze
1 min czytania 2020-05-14

Tym razem IKEA przygotowała nietypową kampanię skierowaną do rodziców, którzy codziennie wymyślają setki pomysłów na znalezienie dla swoich dzieci rozrywki podczas trwającego wciąż tzw. lockdownu. 

Szwedzka marka przygotowała sześć kreatywnych instrukcji na stworzenie z mebli oraz przedmiotów, które już posiadamy w swoich domach, prostych „schronów” lub też namiotów. Zabawa, którą każdy z nas z pewnością kojarzy ze swoich czasów dzieciństwa, niewątpliwie zapewni ciekawą rozrywkę wszystkich znudzonym przesiadywaniem w czterech kątach dzieciom, a u dorosłych wywoła nutkę nostalgii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za realizację odpowiada agencja Instinct.

PS

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.

PS2

Słynna szwajcarska marka zegarków Omega ma jeszcze inny pomysł na wolny czas – firma stworzyła serię kolorowanek, które każdy może pobrać całkowicie za darmo ze strony brandu.