TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grupa Mikromusic stworzyła utwór „Winna” na potrzeby platformy winnicalidla.pl

Muzyka, śpiew i wino… czyli najnowszy projekt muzyczny zespołu Mikromusic, stworzony dla platformy winnicalidla.pl. „Winna” – bo taki tytuł nosi utwór, został w całości napisany i skomponowany przez zespół, a inspirację stanowiło wino.
O autorze
2 min czytania 2020-05-15

Muzyka oraz wino tworzą doskonały duet, od zawsze towarzysząc ludzkości. Stanowią pokarm zarówno dla duszy, jak i ciała, dlatego idealnie się dopełniają. W myśl tej idei powstał wspólny projekt muzyczny zespołu Mikromusic oraz winnicalidla.pl. To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl Polska zaprosiła do współpracy polską formację, tworząc wspólnie muzyczne dzieło. Winnicalidla.pl w ten sposób pragnie zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.

Podobno muzyka ma wpływ na odczuwanie smaku wina. Jeśli ta teoria się sprawdza, to przy dźwiękach „Winnej” Mikromusic oferta winnicalidla.pl nabierze zdecydowanie jeszcze bardziej pełnego charakteru. Każdy łyk zabierze nas w sentymentalną podróż do najdalszych zakamarków pamięci. – Inspiracje do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony – tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl Polska, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?”. Utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli – lecz tak właśnie smakuje najlepiej – mówi Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.

Nieprzypadkowo także właśnie ta grupa muzyczna została zaproszona do współpracy przez winnicalidla.pl. Ich muzyka to fuzja różnych gatunków. Zespół, pochodzący z Wrocławia, charakteryzują piękne melodie, unikatowy i kojący głos Natalii Grosiak oraz innowacyjność brzmienia – muzycy wiele z instrumentów stworzyli sami. Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego, a inspiracją dla artystki była gama międzynarodowych win oferowanych przez winnicalidla.pl oraz czar wspomnień związanych z winnym rytuałem.

– Zawsze jesteśmy otwarci na nowe formy współpracy i kolejne, nietuzinkowe projekty. Bardzo cieszymy się, że tym razem, w celu krzewienia kultury picia wina, wraz z zespołem Mikromusic, stworzyliśmy utwór muzyczny „Winna”. Jest to pierwsze tego typu doświadczenie dla naszej marki i już nie możemy się doczekać reakcji widzów. Jednocześnie bardzo nam miło, że Mikromusic przyjęło nasze zaproszenie do współpracy – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications, Lidl Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kawałek „Winna” to przekorna zabawa słowem wino, ale także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Jak mówią słowa piosenki „W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze, czy w cieniu oliwkowych drzew”, ale również w zaciszu własnego mieszkania i w towarzystwie najbliższych – gdziekolwiek jesteśmy warto zadbać o dopasowanie odpowiedniego wina do okazji. Winnicalidla.pl podpowiada na co się zdecydować, proponując szeroką ofertę win z różnorodnych zakątków świata, aby idealnie skomponować trunek wraz z potrawą.

Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego. Za koncepcję i realizację projektu odpowiada agencja 24/7 Communication. Teledysk oraz scenariusz zostały opracowane przez GPD Agency.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się