Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żabka przekazała szpitalowi w Gorzowie Wielkopolskim tomograf

Nowoczesny kontenerowy tomograf komputerowy o wartości niemal 3 mln zł został przekazany Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim. Sprzęt ufundowała sieć sklepów Żabka. Tomograf będzie wykorzystywany do badań pacjentów z koronawirusem.
O autorze
2 min czytania 2020-05-18

Urządzenie, przekazane gorzowskiemu szpitalowi w darowiźnie, zostało już podłączone i lada moment będzie służyło pacjentom.

– Jednym z priorytetów naszej sieci jest dbanie o bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich Polaków. By robić to skutecznie, niezbędne jest wspólne działanie. Dlatego już na początku kryzysu wywołanego COVID-19 Żabka podjęła współpracę z Ministerstwem Zdrowia i zadeklarowała pomoc finansową w wysokości 4,5 mln złotych na rzecz działań związanych z zagrożeniem epidemiologicznym. Dziś widzimy najbardziej namacalny efekt tej współpracy – do szpitala jednoimiennego w Gorzowie Wielkopolskim przekazaliśmy zakupiony przez nas kontenerowy tomograf komputerowy. To sprzęt najwyższej klasy, który w trakcie pandemii wspomoże diagnostykę płuc pacjentów z COVID-19, a po niej będzie służył także pacjentom z innymi dolegliwościami. Dodam, że z pozostałej kwoty finalizujemy także zakup ultrasonografów dla placówek medycznych, które przekażemy do dalszej dyspozycji ministerstwu – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu Żabka Polska.

Tomografia komputerowa jest jedną z głównych metod diagnostycznych wspomagających wykrywanie oraz diagnozowanie chorych z COVID-19. Zmiany powodowane przez COVID-19 w płucach są doskonale widoczne w TK, m.in. jako charakterystyczne obszary „matowego szkła”. Skan tomograficzny klatki piersiowej pozwala więc na szybką i precyzyjną diagnozę, jak również na efektywne monitorowanie stanu pacjenta.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– W naszym szpitalu średnio każdej doby wykonujemy około 100 badań tomografii komputerowej. Tomograf otrzymany od sieci handlowej Żabka pozwoli nam zwiększyć tę liczbę do około 150 badań, czyli aż o 50%. Będzie służył pacjentom Jednoimiennego Szpitala Zakaźnego, w którym niesiemy pomoc osobom, które są zakażone lub podejrzewane o zakażenie koronawirusem. Takie urządzenie, to dziś jeden z elementów podstawowej diagnostyki w identyfikowaniu SARS-CoV-2. Do tej pory nasz Jednoimienny Szpital Zakaźny nie miał tomografu, więc pacjentów, którzy wymagaliby diagnostyki tego typu sprzętem, musielibyśmy przewozić do głównego budynku szpitala. Dzięki otrzymanemu urządzeniu logistycznie nasza praca stanie się prostsza, a pacjent będzie miał wykonane badanie na miejscu, to wpłynie także na szybkość diagnozy – mówi Jerzy Ostrouch, prezes zarządu Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o.

Producentem tomografu przekazanego Wielospecjalistycznemu Szpitalowi Wojewódzkiemu w Gorzowie Wielkopolskim jest firma Siemens Healthcare.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– SOMATOM go.Top z Siemens Healthineers to nowoczesny, 128-warstwowy tomograf komputerowy. Zapewnia najwyższą jakość obrazowania przy bardzo niskim poziomie dawki promieniowania i środków kontrastowych. Zastosowaliśmy w nim również wiele technologii zwiększających komfort pacjentów i obsługi. Także pomieszczenie kontenerowe jest zaprojektowane z myślą nie tylko o funkcjonalności, ale i o komforcie pacjenta: np. w suficie pawilonu umieściliśmy podświetlany panel naśladujący słoneczne niebo. Co istotne, wiele rozwiązań w SOMATOM go.Top obniża też koszty użytkowania – dzięki modułowej konstrukcji, zdalnej obsłudze serwisowej czy minimalnym wymogom środowiskowym, choćby zredukowanemu zużyciu energii elektrycznej – wyjaśnia Marek Witulski, dyrektor branży diagnostyki obrazowej Siemens Healthineers.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Współpraca firmy Żabka Polska z Ministerstwem Zdrowia nie jest jedynym działaniem podjętym przez sieć na rzecz walki z zagrożeniem epidemiologicznym wywołanym koronawirusem. W szeregu podjętych działań sieć wspólnie z użytkownikami aplikacji żappka, zebrała już ponad 2 mln zł na pomoc 16 regionalnym szpitalom zakaźnym. Dzięki zaangażowaniu franczyzobiorców i pracowników Żabki produkty spożywcze trafiają także do pracowników ochrony zdrowia w różnych częściach kraju.