Marki włączają się w akcję #hot16challenge2

Marki włączają się w akcję #hot16challenge2

Viralowa akcja #hot16challenge2 staje się coraz popularniejsza – oprócz znanych raperów, artystów, a nawet polityków, na wyzwanie odpowiedziały znane marki, takie jak np. Lech Premium, x-kom, Cheetos czy też BNP Paribas.

Jeżeli nie macie pojęcia o co chodzi w tej nietypowej akcji, która ostatnimi dniami podbija internet, to już spieszymy z wyjaśnieniem – #hot16challenge2 polega na nagraniu 16 wersów na dowolny temat i nominowaniu do udziału w wyzwaniu kolejnych artystów, którzy w ciągu 72 godziny muszą opublikować swoją odpowiedź. Celem akcji jest zbiórka pieniędzy na rzecz medyków, zaś wpłat można dokonywać za pośrednictwem portalu SiePomaga.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W akcję zaangażowało się już wiele znanych osobistości – m.in. raperzy Taco Hemingway i Quebonafide, Monika Brodka, Dawid Podsiadło, Maryla Rodowicz, Beata Kozidrak, a nawet politycy – Janusz Korwin-Mikke oraz Andrzej Duda

Obojętne na akcję nie pozostały popularne marki, które również postanowiły przygotować swoje własne utwory oznaczone hashtagiem #hot16challenge2. 

Przedstawiamy kilka najciekawszych przykładów:

#1 Lech Premium

#2 x-kom

#3 BNP Paribas

#4 Cheetos

#5 Żywiec Zdrój

#6 Galeria Katowicka

#7 Plush

#8 Mały Głód

#9 Media Expert

#10 Lay’s

#11 Berlinki

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij