Heinz to kolejna marka, która postanowiła wesprzeć branżę gastronomiczną w dobie pandemii – firma przeznaczyła 50 tysięcy sztuk swoich produktów na wsparcie restauracji, które zmagają się ze skutkami koronawirusa. Darowizna w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw.
Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty Heinz – te następnie zostaną im dostarczone na wskazany adres. Każda osoba maksymalnie może zamówić 20 kg produktów, zaś koszty dostawy zostaną pokryte przez markę.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Co więcej, wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku, umieszczając posty zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnych restauracji.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie – mówi Olena Ryptyk, brand manager marki Heinz
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Akcja marki Heinz rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów.
PS
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
PS2
Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.
PS3
Jak branża gastronomiczna radzi sobie z obecną sytuacją? Więcej na temat ciekawych akcji, w które angażują się polskie lokale przeczytacie w tym artykule.