Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Porcja antykryzysowa dla Gastro: Heinz wspiera branżę gastronomiczną w kryzysie

Heinz wspiera branżę gastronomiczną w czasie pandemii. W ramach akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro” marka przeznaczyła 50 tys. sztuk produktów do odebrania za darmo przez lokale gastronomiczne. Ponadto, brand wypromuje restauracje za pośrednictwem swojego profilu na Facebooku.
O autorze
1 min czytania 2020-05-19

Heinz to kolejna marka, która postanowiła wesprzeć branżę gastronomiczną w dobie pandemii – firma przeznaczyła 50 tysięcy sztuk swoich produktów na wsparcie restauracji, które zmagają się ze skutkami koronawirusa. Darowizna w postaci różnych produktów marki w formatach gastronomicznych oraz detalicznych, przeznaczona jest dla najmniejszych, pozasieciowych przedsiębiorstw.

Wchodząc na dedykowaną stronę akcji „Porcja antykryzysowa dla Gastro”, właściciele lokali gastronomicznych mogą zamówić produkty Heinz – te następnie zostaną im dostarczone na wskazany adres. Każda osoba maksymalnie może zamówić 20 kg produktów, zaś koszty dostawy zostaną pokryte przez markę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, wykorzystując siłę mediów społecznościowych, Heinz wesprze też wybrane lokale gastronomiczne poprzez swoją aktywność na Facebooku, umieszczając posty zachęcające do zakupu u nich posiłków i wspierania lokalnych restauracji.

– Produkty marki Heinz od lat są obecne w lokalach gastronomicznych w całej Polsce. Jesteśmy wdzięczni, że właściciele oraz managerowie restauracji ufają nam – i teraz mamy okazję się za to zaufanie i współpracę odwdzięczyć. Chcemy pokazać, że w tych trudnych chwilach jesteśmy z nimi i mamy nadzieję, że przygotowane przez nas wsparcie choć trochę pomoże im w tym ciężkim czasie – mówi Olena Ryptyk, brand manager marki Heinz

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Akcja marki Heinz rozpoczęła się we wtorek, 19 maja i będzie trwała do wyczerpania zapasów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.

PS2

Coraz więcej restauracji z całej Polski włącza się w akcje #PosiłekDlaLekarza oraz #GastroPomaga, w ramach których lokale przekazują darmowe posiłki do szpitali, gdzie personel medyczny walczy z pandemią koronawirusa.

PS3

Jak branża gastronomiczna radzi sobie z obecną sytuacją? Więcej na temat ciekawych akcji, w które angażują się polskie lokale przeczytacie w tym artykule.