TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Value Media i Labcon drugi rok z rzędu laureatami Young Creatives Cannes

Reprezentanci domu mediowego Value Media i agencji branded content Labcon drugi rok z rzędu zdobyli nagrodę główną w konkursie Young Creatives Cannes w kategorii media organizowanym przez Klub Twórców Reklamy.
O autorze
1 min czytania 2020-05-20

Zespół Senior Strategy Plannera Mateusza Garbarczyka i Senior Content & Influencer Specialist Klaudii Jamróz zwyciężył w kategorii “media” i wygrał tym samym eliminacje do międzynarodowego Young Lions Competition w Cannes. Finał wydarzenia odbędzie się w przyszłym roku. Prace uczestników były oceniane przez dyrektorów kreatywnych, strategów, reżyserów, designerów i fotografików. 

Young Creatives to całoroczny program skierowany do młodych pracowników branży komunikacji marketingowej. To platforma wymiany doświadczeń, prezentacji młodych talentów z branży reklamowej i około reklamowej w Polsce i na świecie. Co roku we wszystkich wydarzeniach Young Creatives bierze udział ponad 1000 osób.

Konkursy dają możliwość zmierzenia się z prawdziwymi briefami klientów oraz oceną ekspertów z branży. Zeszłoroczny wygrany projekt przygotowany przez przedstawicieli Value Media i Labcon w ramach Young Creatives, doczekał się swojej realizacji we współpracy z Fundacją Podziel Się. Kampania NIE JEM została później doceniona kolejnymi nagrodami,  takimi jak Złoto MIXX Awards 2019 w kategorii public service, non profit campaign & CSR.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj