Żywiec wraz z organizatorem trasy zmieniają tegoroczną formułę Męskiego Grania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Żywiec wraz z organizatorem trasy zmieniają tegoroczną formułę Męskiego Grania

Marka Żywiec, sponsor wydarzenia wraz z organizatorem trasy agencją Live, pracuje nad zmianą formy projektu, aby i w tym roku zapewnić miłośnikom Męskiego Grania artystyczne doznania na najwyższym poziomie. Szczegóły zostaną podane już w czerwcu.

Męskie Granie to jedna z najpopularniejszych tras koncertowych w Polsce, na którą bilety błyskawicznie się wyprzedają. Już w maju fani wyczekują premiery singla i odsłony składu zespołu Męskie Granie Orkiestra, a później podczas wakacyjnych koncertów stają się świadkami artystycznych kolaboracji i przekraczania muzycznych barier. Nie inaczej miało być w tym roku. Niestety, ze względu na epidemię koronawirusa, organizatorzy musieli zrezygnować z przygotowania tradycyjnej trasy. Na Męskie Granie 2020 planowane są jednak specjalne działania, które pozwolą poczuć emocje pamiętane z poprzednich edycji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Jest nam bardzo przykro, że w tym roku nie będziemy mogli spotkać się na trasie ze wspaniałymi polskimi artystami i naszą fantastyczną publicznością. Przez ostatnie dziesięć lat projekt był dla nas nieodłączną częścią każdych wakacji. Niestety, ze względu na pandemię koronawirusa, tegoroczna trasa nie może się odbyć w tradycyjnej formie. Pracujemy jednak nad rozwiązaniami, które z pewnością nie rozczarują fanów Męskiego Grania – mówi Dorota Nowakowska, kierownik marki Żywiec.

Męskie Granie od zawsze łączyło ludzi, pokazywało prawdziwe emocje i dawało radość. To dlatego, ze względu na panującą pandemię, pierwsze – dość nietypowe – tegoroczne koncerty odbyły się już wczesną wiosną. Chcąc zapewnić Polakom odrobinę otuchy i wytchnienia, w czasie kwarantanny marka Żywiec zorganizowała sześć koncertów z cyklu Męskie Granie #wdomu. Artyści związani z projektem zaprosili wirtualnie fanów trasy do swoich domów, gdzie zagrali specjalnie dla nich. Mimo że koncerty były dostępne w serwisach streamingowych jedynie przez 24 godziny, zostały wyświetlone ponad 3 600 000 razy, a licznik fundacji siepomaga.pl, na którą zbierane były pieniądze, wzrósł o 5 200 000 zł.

Szczegółowe informacje dotyczące trasy Męskie Granie 2020 zostaną ujawnione na początku czerwca na Facebooku Męskiego Grania.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij