Czy zgadzasz się z Olą? – nowa kampania reklamowa Lidla

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy zgadzasz się z Olą? – nowa kampania reklamowa Lidla

Lidl przygotował nową kampanię promującą lody Gelatelli. W spocie reklamowym występuje Pani Ola – projektantka biżuterii z Poznania, która opowiada o swoich ulubionych smakach.

Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków, a przy okazji doskonałe orzeźwienie w ciepłe dni. Potwierdza to m.in. Ola – projektantka biżuterii z Poznania i wielka fanka lodów Gelatelli, którą sieć zaprosiła do udziału w kampanii reklamowej.

Lody Gelatelli w tym sezonie są dostępne w 9 pysznych smakach, do wyboru: stracciatella, śmietanka, czekolada, truskawka, orzech włoski, wanilia bourbon, słony karmel oraz nowości – mięta z czekoladą lub rum i rodzynki. Receptury lodów Gelatelli są warte podkreślenia: prosty skład, duża zawartość śmietanki, do 39% oraz wyraźnie wyczuwalne dodatki np. w lodach stracciatella 6% kawałków czekolady, w lodach orzechowych 8% kawałków orzechów włoskich a w rumie z rodzynkami 8% rodzynek. Dodatkowo wszystkie rodzaje lodów z kakao w składzie, korzystają z surowca z certyfikatem sprawiedliwego handlu Fair Trade. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij