Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Czy zgadzasz się z Olą? – nowa kampania reklamowa Lidla

Lidl przygotował nową kampanię promującą lody Gelatelli. W spocie reklamowym występuje Pani Ola – projektantka biżuterii z Poznania, która opowiada o swoich ulubionych smakach.
O autorze
0 min czytania 2020-05-21

Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków, a przy okazji doskonałe orzeźwienie w ciepłe dni. Potwierdza to m.in. Ola – projektantka biżuterii z Poznania i wielka fanka lodów Gelatelli, którą sieć zaprosiła do udziału w kampanii reklamowej.

Lody Gelatelli w tym sezonie są dostępne w 9 pysznych smakach, do wyboru: stracciatella, śmietanka, czekolada, truskawka, orzech włoski, wanilia bourbon, słony karmel oraz nowości – mięta z czekoladą lub rum i rodzynki. Receptury lodów Gelatelli są warte podkreślenia: prosty skład, duża zawartość śmietanki, do 39% oraz wyraźnie wyczuwalne dodatki np. w lodach stracciatella 6% kawałków czekolady, w lodach orzechowych 8% kawałków orzechów włoskich a w rumie z rodzynkami 8% rodzynek. Dodatkowo wszystkie rodzaje lodów z kakao w składzie, korzystają z surowca z certyfikatem sprawiedliwego handlu Fair Trade.