Lody to jeden z ulubionych deserów Polaków, a przy okazji doskonałe orzeźwienie w ciepłe dni. Potwierdza to m.in. Ola – projektantka biżuterii z Poznania i wielka fanka lodów Gelatelli, którą sieć zaprosiła do udziału w kampanii reklamowej.
Lody Gelatelli w tym sezonie są dostępne w 9 pysznych smakach, do wyboru: stracciatella, śmietanka, czekolada, truskawka, orzech włoski, wanilia bourbon, słony karmel oraz nowości – mięta z czekoladą lub rum i rodzynki. Receptury lodów Gelatelli są warte podkreślenia: prosty skład, duża zawartość śmietanki, do 39% oraz wyraźnie wyczuwalne dodatki np. w lodach stracciatella 6% kawałków czekolady, w lodach orzechowych 8% kawałków orzechów włoskich a w rumie z rodzynkami 8% rodzynek. Dodatkowo wszystkie rodzaje lodów z kakao w składzie, korzystają z surowca z certyfikatem sprawiedliwego handlu Fair Trade.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024