TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

OSM Piątnica rozszerza kampanię serków homogenizowanych o działania w obszarze digital & social media

OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową promującą nowe serki homogenizowane w kanałach digital & social media. Działania reklamowe towarzyszą komunikacji ATL w telewizji. Kampania potrwa do końca czerwca.
O autorze
1 min czytania 2020-05-21

„Najlepsze coś by się zjadło” to główne hasło kampanii digitalowej. Tym czymś jest właśnie serek homogenizowany z Piątnicy. Pyszne małe co nieco – jak znalazł, gdy pojawia się pierwszy głód. Z punktu widzenia strategii komunikacji serki homogenizowane z Piątnicy lokują się w obszarze szybkich przekąsek pomiędzy posiłkami. Są odpowiedzią na nie do końca sprecyzowaną potrzebę, która ujawnia się, gdy jesteśmy czymś zajęci. Niepostrzeżenie nasza aktywność – praca, zabawa, hobby, rekreacja – zaczyna nas trochę męczyć i pojawia się uczucie z pogranicza głodu i zachcianki. To dobry moment na serek homogenizowany. 

W telewizji dzięki wyrazistej narracji marka zabiera widzów do piątnickiego świata i w oparciu o jego wartości buduje RTB produktu. Natomiast na polu digital & social media eksploatuje mocniej rozmaite konteksty spożycia serka, czyli różne działania i zajęcia powodujące lekki głód. Kampania w digitalu & social media skupia się także na poszczególnych wariantach produktu, podkreślając ich smakowitość.

W ofercie Piątnicy znajdziemy 4 warianty smakowe nowego serka: waniliowy, naturalny, truskawkowy oraz stracciatella. Dostępne są w 150-gramowym wygodnym opakowaniu z kartonową owijką, pod którą znajdują się przepisy na potrawy z wykorzystaniem serków.

Kreację digital & social media przygotowała agencja Plej, a zakup mediów zrealizowała agencja Starcom.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj