TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kolejna odsłona kampanii Banku Pekao z Sebastianem Kawą

Bank od ponad 2 lat uatrakcyjnia swoją ofertę, proponując m.in. promocje na koncie oszczędnościowym. Najnowsza dotyczy otwarcia lokaty mobilnej z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 3 miesiące w nowej aplikacji PeoPay. Oferta wchodzi na rynek z nową odsłoną kampanii z Sebastianem Kawą.
O autorze
1 min czytania 2020-05-22

Do skorzystania z oferty promocyjnej i założenia konta na selfie w Pekao zachęca Sebastian Kawa – 15-krotny mistrz świata w szybownictwie, którego bank po raz kolejny zaprosił do współpracy. Najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi” z jego udziałem została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach – całkowicie zdalnie – a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Kampania reklamowa z udziałem Sebastiana Kawy będzie emitowana w telewizji, internecie i social mediach do 28 czerwca.   

Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, autorem zdjęć był Wojtek Rytel, nad scenografią czuwali Marta Zając i Jakub Zwolak, kostiumy zdalnie dostarczyła Pola Gomółka, a spot zrealizował dom produkcyjny TANK. Za live streaming odpowiadał Kujawski.