Kolejna odsłona kampanii Banku Pekao z Sebastianem Kawą

Bank od ponad 2 lat uatrakcyjnia swoją ofertę, proponując m.in. promocje na koncie oszczędnościowym. Najnowsza dotyczy otwarcia lokaty mobilnej z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 3 miesiące w nowej aplikacji PeoPay. Oferta wchodzi na rynek z nową odsłoną kampanii z Sebastianem Kawą.
O autorze
1 min czytania 2020-05-22

Do skorzystania z oferty promocyjnej i założenia konta na selfie w Pekao zachęca Sebastian Kawa – 15-krotny mistrz świata w szybownictwie, którego bank po raz kolejny zaprosił do współpracy. Najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi” z jego udziałem została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach – całkowicie zdalnie – a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Kampania reklamowa z udziałem Sebastiana Kawy będzie emitowana w telewizji, internecie i social mediach do 28 czerwca.   

Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, autorem zdjęć był Wojtek Rytel, nad scenografią czuwali Marta Zając i Jakub Zwolak, kostiumy zdalnie dostarczyła Pola Gomółka, a spot zrealizował dom produkcyjny TANK. Za live streaming odpowiadał Kujawski.