Reebok celebruje święto społeczności LGBT+ kolekcją „All types of love”

Kolekcja Reeboka „All types of love” jest częścią kampanii „Proud Notes”, w którą marka zaangażowała aktywistów i członków społeczności LGBT+. Zachęca ona do wyrażania siebie poprzez szeroką gamę obuwia, odzieży i akcesoriów.
O autorze
1 min czytania 2020-05-27

Kampania stanowi platformę dla autentycznych, pełnych pasji osób do dzielenia się swoimi wyjątkowymi historiami i podróżami. „Proud Notes” jest swego rodzaju listem miłosnym od przyjaciół i rodziny w społeczności LGBTQ+, świętując i podkreślając różne sposoby wyrażania miłości, akceptacji i uznania. W spocie stworzonym w ramach kampanii przedstawiono historie pięciu osób, którzy dzielą się intymnymi listami, które dostali od swoich bliskich.

Kolekcja „All types of love” specjalnie przygotowana na tą okazję, składa się z najbardziej rozpoznawalnych modeli marki, m.in. Classic Leather, Club C 85, Zig Kinetica, Nano X, Forever Floatride Energy i Instapump Fury, które tym razem możemy dostać w kolorach tęczowej flagi. Barwy naniesiono tak, że wyglądają jak pomalowane akwarelami lub metodą tie dye. Niektóre zostały pokryte kolorami w całości, inne zyskały wyłącznie tęczowe elementy: wkładki, sznurówki czy zapiętki. W kolekcji znajdziemy również koszulki, szorty, spodnie oraz akcesoria z logo marki przyozdobionym tęczową flagą.

Reebok zawsze celebrował nieustanne przekraczanie granic i redefiniowanie norm. W ramach wsparcia społeczności marka przekazała 75 tysięcy dolarów na projekt „It Gets Better”, który pomaga, wspiera i łączy młodzieży LGBT + na całym świecie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj