Robert Górski i Mikołaj Cieślak korzystają z uroków lata z Orange na kartę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Robert Górski i Mikołaj Cieślak korzystają z uroków lata z Orange na kartę

Kolejna w tym roku odsłona kampanii Orange na kartę zachęca konsumentów do doładowywania kart online, promując ofertę podwojenia ilości gigabajtów na koncie.

Wyjątkową dla marki produkcję przeprowadzono w warunkach obostrzeń związanych z epidemią COVID-19. Aby zadbać o bezpieczeństwo wszystkich uczestników zdjęcia, a także kolejnych etapów postprodukcji, prace koordynowano zdalnie (online). 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W filmie przyjaciele miło spędzają czas podczas obiadu. Obaj są fizycznie rozdzieleni i przebywają każdy w swoim domu. Za pośrednictwem komunikatora wideo spierają się, jak zwykle, o rzeczy najważniejsze: który obiad jest lepszy. Taki samodzielnie przygotowany czy taki zamówiony? Dwaj biesiadnicy zgadzają się w jednym: obaj zasłużyli na podwójną porcję – nie tylko posiłku.

Kampania rusza 29.05.2020 r. 30-sekundowy film, który można obejrzeć w telewizji (TVN i stacje tematyczne TVN) i internecie, będzie wspierany przez działania w mediach społecznościowych i radiu. 

Kampanię przygotowano w agencji Leo Burnett Warszawa. Film wyprodukowano w Busy Bee Film. Postprodukcję przygotowało studio Badi Badi. Za udźwiękowienie odpowiada studio Lunapark. Reżyserował Daniel Jaroszek. Za zakup mediów odpowiada Initiative.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij