Reklama nagrana kamerą UV w nowej kampanii Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama nagrana kamerą UV w nowej kampanii Vision Express

\Najnowsza odsłona kampanii marki Vision Express promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu.

Siłą nowego spotu jest jego sama idea. Prawdopodobnie pierwszy raz możemy zobaczyć w polskiej reklamie jak „widzi” nas słońce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Świadomość szkodliwości promieniowania UV jest dość powszechna, szczególnie jeśli chodzi o jego negatywny wpływ na skórę. Bierze się stąd niezwykła popularność kosmetyków z filtrami UV, używanych masowo podczas słonecznych dni. Aby lepiej dotrzeć do wyobraźni odbiorców w perswazji naszej reklamy użyliśmy tego znanego, dermatologicznego wątku – podkreśla Krzysztof Iwiński, senior art director w Walk Creative. 

Co warto podkreślić, efekt UV nie został uzyskany w postprodukcji, ale dzięki wykorzystaniu podczas zdjęć unikatowej kamery UV, pokazującej gdzie nie dociera promieniowanie ultrafioletowe. Plan poprzedziły nie tylko próby kamerowe, ale przede wszystkim dotyczące najlepszego doboru aktorki pod względem karnacji i walorów jej skóry. Zdjęcia UV wymagają bowiem nieszablonowego podejścia do castingu oraz przygotowania nieco odmiennego zaplecza technicznego. Tej wyjątkowej reżyserii podjął się Tomasz Goldbaum – Właziński a za zdjęcia odpowiada Jacek Podgórski. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. 

– To niezwykła przyjemność produkować materiał odbiegający od standardowych kopii reklamowych, a przy tym korzystać z niestandardowego sprzętu na planie. Wspólnie z Walk Creative wybraliśmy najlepsze rozwiązania techniczne, aby uzyskać jak najciekawszy efekt – komentuje Paulina Mergner, CEO SZUT SZUT STUDIO. 

Kampania jest emitowana w telewizji oraz internecie. Zostanie także wsparta działaniami w kanałach social media. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij