Wielokanałowa komunikacja spięta hasłem „Ruszajmy razem” jest odpowiedzią na sytuację spowodowaną przez pandemię koronawirusa. Volkswagen, w telewizji, radiu i Internecie, podkreśla znaczenie współpracy marki i konsumentów w tych trudnych dla wszystkich czasach. Marka wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, przedstawiając bezprecedensowe rozwiązania, pozwalające z większym spokojem podjąć decyzję o zakupie wymarzonego samochodu.
Kampania została zrealizowana przez agencję DDB Warszawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024