Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ponad 220 tysięcy sprzedanych naklejek i ponad 350 tysięcy złotych zebranych w ramach kampanii „Doceniam, dziękuję!”

ALDI kontynuuje akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję!”. Sieć sprzedała już ponad 220 tysięcy naklejek będących hołdem dla cichych bohaterów. Dotychczas w ramach akcji udało się zebrać ponad 350 tysięcy złotych.
O autorze
2 min czytania 2020-06-08

Od 12 maja sieć sklepów ALDI prowadzi akcję charytatywną „Doceniam, dziękuję”, której celem jest wsparcie lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem. W ramach akcji do sprzedaży we wszystkich sklepach ALDI wprowadzone zostały specjalne naklejki będące hołdem dla cichych bohaterów, które zaprojektowane zostały przez najwybitniejszych polskich ilustratorów i rysowników. Akcja prowadzona jest we współpracy z Fundacją Siępomaga.

– Decydując się na rozpoczęcie akcji „Doceniam, dziękuję!” czuliśmy ogromną potrzebę wsparcia walki z koronawirusem i wyrażenia  naszej wdzięczności dla cichych bohaterów tych dni, którymi są również pracownicy naszych sklepów. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy ponad pół miliona naklejek, ale już teraz jesteśmy gotowi do ewentualnej drugiej odsłony. Tylko po trzech dniach od uruchomienia akcji sprzedaliśmy ponad 70 tysięcy naklejek, obecnie liczba ta sięgnęła już ponad 220 tysięcy. Tak duże zainteresowanie i chęć dołożenia swojej cegiełki do walki z koronawirusem przez naszych klientów pokazuje jak ważne w obliczu pandemii, z którą zmaga się teraz cały świat, jest budowanie solidarności społecznej i jednoczenie się wokół słusznych idei – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji ALDI Polska. 

Już teraz dochód uzyskany ze sprzedaży naklejek wynosi ponad 350 tysięcy złotych, a do końca akcji sieć chce sprzedać naklejki o łącznej wartości prawie miliona złotych. Osiągniecie tego celu zależy w dużej mierze również od pracowników sklepów. Właśnie dlatego, aby zmotywować ich do sprzedaży naklejek sieć przygotowała dla nich specjalny konkurs. W okresie trwania akcji „Doceniam, dziękuję!” zespoły sklepowe rywalizują ze sobą o tytuł najlepszego sprzedawcy naklejek z grafikami akcji i specjalne nagrody dla całego zespołu.

– Akcja „Doceniam, dziękuję!” została bardzo dobrze odebrana przez naszych pracowników, którzy sami, jako cisi bohaterowie, niezwykle zaangażowali się w naszą akcję charytatywną. Duch pracy zespołowej jest naprawdę zauważalny. Mamy sklepy, które sprzedały w ciągu jednego dnia ponad 500 naklejek, a wśród naszych pracowników są sprzedawcy, którzy na 150 obsłużonych klientów sprzedają 120 naklejek – wyjaśnia Barańska. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W akcję na rzecz  wsparcia lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, pracowników sklepów, listonoszy, kurierów i wszystkich tych, którzy stoją na pierwszej linii walki z koronawirusem zaangażowała się również w swoich mediach społecznościowych Sonia Bohosiewicz oraz autorzy projektów naklejek-znani ilustratorzy.

Dostępne w sklepach ALDI naklejki zostały zaprojektowane przez znanych artystów – ilustratorów i twórców komiksów. Rysunki są ich autorską interpretacją hasła przewodniego akcji „Doceniam, dziękuję”. W akcję zaangażowali się: Tomek Bieniek, Dawid Ryski, Ernesto Gonzales, Trust, Paweł Jońca, Marta Paradowska, Andrzej Wieteszka oraz Tomasz Łęczyński. Koszt jednej naklejki to  1,99 zł. Całkowity dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz walki z koronawirusem w ramach zbiórki realizowanej przez fundację Siępomaga. Aktualne informacje o kwocie zebranych środków śledzić można na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł i koncepcję akcji odpowiadają agencje Scholz&Friends Warszawa oraz The Digitals, należące do Grupy S/F. Partnerem akcji jest Grupa LTTM, która – podobnie jak Grupa S/F – zaangażowała się w akcję nieodpłatnie. Wyłącznym dystrybutorem naklejek jest sieć sklepów ALDI. Projekt możliwy jest do zrealizowania dzięki zaangażowaniu pro bono cenionych polskich rysowników, wśród których znaleźli się: Tomek Bieniek, Ernesto Gonzales, Paweł Jońca, Tomasz Łęczyński, Marta Paradowska, Dawid Ryski, Przemysław „Trust” Truściński, Andrzej Wieteszka.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się