Under Armour wprowadza kolekcję Pride 2020, zaprojektowaną we współpracy ze społecznością LGBTQ+

Under Armour wspiera społeczność LGBT+ – z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy marka zaprojektowała nową kolekcję ubrań w barwach tęczy, a jeden z czołowych butów – UA Hovr Phantom – zaprezentowała w nowej odsłonie.
O autorze
1 min czytania 2020-06-10

Z okazji tegorocznego Miesiąca Dumy marka Under Armour wraca do roku 1978, gdy w San Francisco powstała tęczowa flaga. Własnoręcznie farbowana przez wolontariuszy pod przywództwem Gilberta Bakera, stała się symbolem nadziei i wspólnoty, które łączą także współczesną społeczność LGBTQ+. Kolekcja UA Pride 2020 przywołuje ten legendarny moment i umieszcza marmurkową wersję tęczy na butach UA HOVR Phantom 1 Slip, ubraniach i dodatkach.

– Jesteśmy poruszeni determinacją, nadzieją i wiarą, które dały swój wyraz prawie 50 lat temu. Pierwowzór tęczowej flagi był farbowany ręcznie – chcieliśmy odzwierciedlić to w nowej wersji butów Phantom 1 Slip – powiedział Yurri Mial, senior design manager kolekcji Sportstyle

Jako centralny punkt trzeciej kolekcji Pride marki Under Armour, buty HOVR Phantom 1 Slip są czymś więcej niż tylko obuwiem – są symbolem wspólnoty. Tak jak tęczowa flaga nie powstałyby w pojedynkę – tak nikt sam nie rozwiąże problemów społeczności LGBTQ+.

Proces ich projektowania rozpoczął się w 2018 r. współpracą z Unified – społecznością LGBTQ+ wśród pracowników Under Armour. Zaangażowana, na każdym etapie tworzenia, grupa Unified miała decydujący wpływ na finalny produkt.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wspólnota, która zawiązała się między zespołem projektowym, a Unified, była dla nas niezwykle ważna. Udział w każdym z wielu etapów projektowania pozwolił nam poczuć się odpowiedzialnymi za kolekcję i efekt końcowy, z którego jesteśmy naprawdę dumni – mówi Perry Williams, senior commercial optimization manager i były współprzewodniczący Unified.

Oprócz wprowadzenia odzieży i obuwia, Under Armour stworzył Program Grantowy UA PRIDE, który ma na celu złagodzenie trudności finansowych, które spadły na organizacje non-profit LGBTQ + z powodu COVID-19, w obszarach lokalnych, dla członków drużyny UA (Baltimore , MD i Austin, Teksas). Kwalifikujące się organizacje, które borykają się z kryzysem budżetowym, mogą ubiegać się o jednorazową dotację w wysokości od 2 500 do 15 000 USD w witrynie programu grantowego UA PRIDE.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kolekcja UA Pride jest dostępna w sprzedaży online na stronie underarmour.com. W jej skład wchodzą ubrania dla dorosłych i młodzieży oraz akcesoria unisex: czapka, opaska na głowę i plecak.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Kolekcja Pride jest wyrazem tego, jak ważna jest różnorodność doświadczeń i perspektyw, która leży u podstaw marki Under Armour. Choć teraz nie możemy wspólnie iść w Marszach Równości, Under Armour z dumą wspiera sportowców LGBTQ+ przez cały rok.