Władze Nowej Zelandii postanowiły zwrócić uwagę rodziców i opiekunów na niebezpieczeństwa, które czyhają na dzieci oraz młodzież w internecie, w związku z czym ruszyły z nową kampanią pod hasłem „Keep It Real Online”. Została ona podzielona na kilka bloków tematycznych – m.in. cyberprzemoc, nękanie oraz pornografia – którym towarzyszą specjalne broszury informacyjne, plakaty, a także krótkie, interesujące spoty.
Zobacz również
Jeden ze spotów cieszy się szczególną popularnością, a to za sprawą aktorów w nim występujących – są to bowiem gwiazdy filmów porno. W wideo zatytułowanym „Pornography” bohaterowie Sue i Derek pukają do drzwi domu, w którym mieszka jeden z ich nieletnich widzów. Otwiera im zaskoczona matka młodego internauty, którą para informuje o tym, że jej syn ogląda filmy pornograficzne.
„Zazwyczaj występujemy w produkcjach dla dorosłych, a Twój syn to tylko dziecko i może nie wiedzieć, jak wygląda prawdziwy związek. My nawet nie rozmawiamy o rzeczach ważnych, tylko od razu przechodzimy do rzeczy” – mówią bohaterowie spotu.
W ramach kampanii powstała także specjalna strona internetowa, na której rodzice mogą znaleźć porady m.in. na temat tego, jak rozmawiać z dziećmi o pornografii oraz do jakich organizacji można zwrócić się o pomoc.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ubiegłym roku Pornhub ruszył z kampanią w szczytnym celu – w jej ramach stworzono film zatytułowany „Dirtiest Porn Ever”, za którego każde wyświetlenie platforma przekazywała darowiznę na rzecz organizacji Ocean Polymers, zajmującej się oczyszczaniem oceanów z plastiku.
PS2
„The Cleanest Porn Ever” to zaś kolejna kampania Pornhuba, która ma na celu zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest przestrzeganie zasad higieny. Po stworzeniu nietypowego serwisu Scrubhub, teraz platforma zaprezentowała „najczystsze porno w historii”.