Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

KFC wyśmiewa PlayStation 5 oraz Xbox Series X i zapowiada swoją własną konsolę – KFConsole

KFC wyśmiewa PlayStation 5 oraz Xbox Series X i zapowiada swoją własną konsolę – KFConsole
Marka KFC postanowiła dać prztyczka w nos dwóm popularnym brandom – Sony i Microsoft – które od kilku lat prowadzą między sobą „wojnę” o to, kto wyprodukował lepszą konsolę i w humorystyczny sposób zapowiedziała wprowadzenie na rynek swojego własnego sprzętu gamingowego – KFConsole.
O autorze
1 min czytania 2020-06-15

Pod koniec 2020 roku na rynek wejdzie konsola Xbox Series X firmy Microsoft. Niedługo po tym Sony wprowadzi PlayStation 5, zaś KFC – KFConsole. Oczywiście ten ostatni sprzęt to nic innego jak jeden wielki żart popularnej sieci fast foodowej. 

KFC bowiem postanowiło wykorzystać i jednocześnie wyśmiać „wojnę” między markami Microsoft i Sony o to, kto wyprodukował lepszą konsolę, zapowiadając swoją własną linię gamingową. 

Konsola popularnej sieci fast foodowej wyglądem przypomina słynny kubełek KFC. Dokładne dane dotyczącej specyfikacji technicznej nie są jeszcze znane, lecz marka już zapowiedziała, że sprzęt będzie wyposażony w specjalną komorę na skrzydełka kurczaka, by żaden gracz nie był głodny podczas kilkugodzinnych rozgrywek.

Na więcej szczegółów trzeba będzie poczekać do 12 listopada br. – wtedy bowiem ma rzekomo odbyć się premiera KFConsole. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Natomiast w ubiegłym roku supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.