Pod koniec 2020 roku na rynek wejdzie konsola Xbox Series X firmy Microsoft. Niedługo po tym Sony wprowadzi PlayStation 5, zaś KFC – KFConsole. Oczywiście ten ostatni sprzęt to nic innego jak jeden wielki żart popularnej sieci fast foodowej.
KFC bowiem postanowiło wykorzystać i jednocześnie wyśmiać „wojnę” między markami Microsoft i Sony o to, kto wyprodukował lepszą konsolę, zapowiadając swoją własną linię gamingową.
Zobacz również
Konsola popularnej sieci fast foodowej wyglądem przypomina słynny kubełek KFC. Dokładne dane dotyczącej specyfikacji technicznej nie są jeszcze znane, lecz marka już zapowiedziała, że sprzęt będzie wyposażony w specjalną komorę na skrzydełka kurczaka, by żaden gracz nie był głodny podczas kilkugodzinnych rozgrywek.
Na więcej szczegółów trzeba będzie poczekać do 12 listopada br. – wtedy bowiem ma rzekomo odbyć się premiera KFConsole.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Natomiast w ubiegłym roku supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.