Pod koniec 2020 roku na rynek wejdzie konsola Xbox Series X firmy Microsoft. Niedługo po tym Sony wprowadzi PlayStation 5, zaś KFC – KFConsole. Oczywiście ten ostatni sprzęt to nic innego jak jeden wielki żart popularnej sieci fast foodowej.
KFC bowiem postanowiło wykorzystać i jednocześnie wyśmiać „wojnę” między markami Microsoft i Sony o to, kto wyprodukował lepszą konsolę, zapowiadając swoją własną linię gamingową.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Konsola popularnej sieci fast foodowej wyglądem przypomina słynny kubełek KFC. Dokładne dane dotyczącej specyfikacji technicznej nie są jeszcze znane, lecz marka już zapowiedziała, że sprzęt będzie wyposażony w specjalną komorę na skrzydełka kurczaka, by żaden gracz nie był głodny podczas kilkugodzinnych rozgrywek.
Na więcej szczegółów trzeba będzie poczekać do 12 listopada br. – wtedy bowiem ma rzekomo odbyć się premiera KFConsole.
Zaczepki marek są dość powszechnym działaniem marketingowym. Najbardziej znane są z tego brandy fast foodowe, takie jak Burger King, KFC czy McDonald’s. Ta pierwsza sieć w 2018 roku stworzyła specjalną akcję, w ramach której każda osoba znajdująca się w okolicach restauracji McDonald’s, otrzymywała Whoopera za centa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Natomiast w ubiegłym roku supermarket Bio Family postanowił dać prztyczka w nos sieci McDonald’s odpowiadając na billboard fast fooda podobnym nośnikiem reklamowym, lecz ze zdrowszą ofertą produktów.