Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe szaty Kasztelana

Marka Kasztelan zmienia wizerunek. Nowa szata graficzna portfolio marki nadal nawiązuje do tradycyjnych elementów, które kojarzą się z regionalnością, ale jednocześnie zyskuje bardziej nowoczesny charakter.
O autorze
1 min czytania 2020-06-22

Zmianie ulega cała architektura opakowania marki. Ściśle związana z nią postać Kasztelana została narysowana od początku. Teraz jest ona bardziej ikoniczna. Zmiana dotyczy także wykrojnika etykiety – nowa wersja nawiązuje do tradycyjnej architektury i tarcz herbowych. Wkomponowano tu nowo zaprojektowany logotyp wraz z hasłem „Duma Browaru Sierpc”. Współczesne ujęcie tradycji podkreśla również nowoczesne, czytelne liternictwo i układ na opakowaniach, który nawiązuje do estetyki alkoholi mocnych. Kasztelan w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe.

Nowa szata graficzna to dla nas bardzo ważna zmiana. Dotyczy ona wszystkich wariantów Kasztelana i powoduje, że nasze portfolio wygląda spójnie – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, Brand Manager marki Kasztelan – Jesteśmy dumni z nowej odsłony marki. Mamy nadzieję, że nowe szaty Kasztelana przypadną do gustu także naszym konsumentom.

Kasztelan Jasne Pełne w ogólnopolskiej dystrybucji

Ważną zmianą jest to, że dotąd regionalna marka Kasztelan Jasne Pełne trafi do ogólnopolskiej dystrybucji. Decyzja ta jest podyktowana tym, że mimo wyłącznie lokalnej obecności, sprzedaży wolumenowo Kasztelana Jasnego Pełnego, rośnie, ponadto marka ma w regionie siłę wizerunku na poziomie polskich marek mainstreamowych. Od połowy czerwca będą mogli sięgnąć po tej wariant także konsumenci w całej Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Warto wspomnieć, że marka Kasztelan zyskała uznanie i popularność dzięki wariantowi Kasztelan Niepasteryzowane, dostępnemu w ogólnopolskiej sprzedaży. Kasztelan Niepasteryzowany był największą nowością w ostatnim dziesięcioleciu na rynku piwa w Polsce i z dużym sukcesem spopularyzował segment piw niepasteryzowanych.

Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge. Zmieniona szata graficzna została wprowadzona na wszystkie warianty – Kasztelan Jasny Pełny, Kasztelan Niepasteryzowany oraz Kasztelan Mocny, zarówno w butelkach jak i puszkach. Marka podkreśla także swoją dbałość o środowisko naturalne i wprowadza czteropaki Kasztelana pakowane w folię termokurczliwą pochodząca w 100% z recyklingu i nadającą się również do recyklingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wprowadzeniu odświeżonych opakowań towarzyszą na ten moment nowe materiały POS.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się