Meetrics rozpoczyna obsługę firmy BrandLine w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Meetrics rozpoczyna obsługę firmy BrandLine w zakresie pomiarów jakości powierzchni reklamowej online

Meetrics Polska rozpoczyna współpracę z BrandLine Group w zakresie pomiarów jakości reklam (m.in. w obszarach viewability, adfraud i brand safety). Współpraca dotyczyć będzie kampanii digital wszystkich marek z portfolio BrandLine, czyli: Overmax, Lionelo i Zeegma.

BrandLine Group to polska firma od wielu lat działająca w branżach elektroniki użytkowej, nowoczesnych technologii, artykułów dziecięcych oraz AGD. Produkty BrandLine Group sprzedawane są w ponad 20 krajach w ramach 3 marek: Overmax (elektronika użytkowa), Lionelo (parenting/baby care) i Zeegma (AGD).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Umowa pomiędzy BrandLine i Meetrics została podpisana na rok. Współpraca obejmie kampanie prowadzone na polskim rynku. Dotyczyć będzie pomiarów jakości powierzchni reklamowej kupowanej w internecie na potrzeby wspomnianych marek. We współpracy uczestniczyć będzie także butik mediowy Milco, odpowiedzialny za zakup mediów dla BrandLine Group. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij