TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Scholz & Friends Warszawa i IQS wspólnie ze strategicznym warsztatem poświęconym komunikacji marek w nowych realiach

Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) i agencja badawcza IQS opracowały warsztat dla marek pt. #CODALEJ. Jego celem jest przedstawienie badawczych i strategicznych insight’ów dla komunikacji marek w rzeczywistości zmienionej przez COVID-19.
O autorze
1 min czytania 2020-06-23

Pierwsza, wprowadzająca część warsztatu #CODALEJ, to prezentacja najciekawszych trendów obejmujących zachowania konsumenta, napięcia, jakie towarzyszą mu w nowej sytuacji, przekonania i wartości, które ewoluowały w ostatnich miesiącach. Materiał przygotowany został w oparciu o jakościowo-ilościowe badania syndykatowe IQS (Chorzy Hoży, Jedzenie w czasach zmiany, W drodze do jutra) oraz wzbogacony analizą social mediów, czyli jak i co mówi konsument (z wykorzystaniem platformy netdive).

W drugiej części, o stricte warsztatowym charakterze, doświadczeni stratedzy z agencji Scholz & Friends Warszawa pomagają znaleźć odpowiedzi na kluczowe pytania o możliwości, jakie stoją przed marką dziś. Podpowiadają, jak zrozumieć pojawiające się insighty oraz przełożyć je na nową komunikację.

W efekcie klienci otrzymują wypracowane dla swoich marek założenia komunikacyjne, które stanowią odpowiedź na nową rzeczywistość. Będą mogli wykorzystać je zarówno do krótkich, bieżących konceptów, jak i do całościowych działań strategicznych.

Za merytoryczne przygotowanie warsztatu #CODALEJ odpowiadają: Anna Koszur – strateżka z wieloletnim doświadczeniem i aktualna dyrektor zarządzająca Scholz & Friends Warszawa oraz Marta Rybicka, business unit director IQS.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj