Miś HARIBO rapuje – marka odpowiada na wyzwanie #hot16challenge2

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Miś HARIBO rapuje – marka odpowiada na wyzwanie #hot16challenge2

Złoty Miś HARIBO doskonale znany jest wszystkim wielbicielom żelek. Jego koncepcję opracował twórca marki HARIBO Hans Riegel w 1922 roku, nazywając go „Tańczącym misiem”. Teraz, po blisko 100 latach, możemy przekonać się o drzemiącym w misiu muzyczno-tanecznym potencjale.

Miś HARIBO nominację otrzymał również od misia – z Plusha. Wyzwanie podjęła cała ekipa Złotych Misiów, bo HARIBO żelki to radości smak – i dzieci, i dorośli mówią: no raczej, że tak!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hot 16 Challenge 2 w wykonaniu misia HARIBO można znaleźć na profilu HARIBO Polska na Facebooku:

Za realizację projektu odpowiadały agencje: Yellowcups, Saints. Copywriters and The Advertising Orchestra oraz Redheads.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij