Po sukcesie sklepu online Browar Brodacz uruchamia sklep stacjonarny

W czasie pandemii koronawirusa i postępującego kryzysu gospodarczego mali lokalni przedsiębiorcy nie mają łatwo. Szczególnie, gdy działają w branży gastronomicznej. Browar Brodacz w marcu uruchomił sklep online z produktami trójmiejskich rzemieślników, teraz otwiera pierwszy sklep stacjonarny.
O autorze
1 min czytania 2020-06-29

Stacjonarny sklep z kraftowym piwem, kawą i cydrami, a w przyszłości także rzemieślniczymi alkoholami mocnymi – taką propozycję składa Browar Brodacz mieszkańcom Trójmiasta i wszystkim miłośnikom kraftu. 

– Gdy rząd ogłosił pierwsze obostrzenia, wiedzieliśmy, że ich skutki szczególnie dotkną firmy takie jak nasza. Dlatego wyszliśmy z inicjatywą połączenia trójmiejskich producentów kraftowych produktów tak, by nadal mogli sprzedawać i uniknąć głębokiego kryzysu. Efekty przeszły nasze najśmielsze oczekiwania. Nasi kurierzy najpierw rozwozili zamówienia w Trójmieście, potem także w gminach ościennych. Kiedy handel wrócił do – nazwijmy to – normy, stwierdziliśmy, że ta luka, którą wypełnialiśmy online, istnieje także poza Internetem – tłumaczy Tomasz Brzostowski, prezes Browaru Brodacz.

Sklep mieści się przy ul. Kartuskiej 213, gdzie przestrzeń dzieli ze sklepem Zielone Butelki. Na miejscu do każdego zamówienia Brodacz dorzuci filiżankę kawy speciality za złotówkę.

Jeśli klienci z Trójmiasta i okolic wolą zakupy online, mogą złożyć zamówienie z dowozem na www.sklep.brodacz.pl. Zamówienia złożone do godz. 8 rano dotrą do klientów tego samego dnia. Te złożone po godz. 8 trafią do nich następnego dnia roboczego. Dla niecierpliwych Brodacz przygotował specjalną ofertę: możliwość dostawy ekspresowej – w 4 godziny od złożenia zamówienia (ta oferta obejmuje dowóz wyłącznie na terenie Gdańska, Gdyni i Sopotu, za wyjątkiem os. Krakowiec, Rudniki, Wyspa Sobieszewska).

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Najpierw uruchomiliśmy sklep internetowy, teraz otwieramy stacjonarny z dowozem na terenie Trójmiasta. Kolejnym ruchem będzie sprzedaż wysyłkowa, która obejmie nie tylko cały kraj, ale i cały świat – wyjaśnia Brzostowski.

Brodacz we współpracy z Zielonymi Butelkami chce organizować także m.in. spotkania degustacyjne czy dyskusje na temat piw kraftowych i produkcji rzemieślniczej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się