Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ścigają się i pomagają chorym dzieciom

IV Runda Miata Challenge 2020 – Ogólnopolski Puchar Mazdy MX-5 i RX-8 odbyła się na Autodromie Jastrząb. Do walki na torze przystąpiło ponad stu zawodników. W ten sposób zainaugurowano współpracę Miata Challenge z Fundacją Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.
O autorze
1 min czytania 2020-06-30

Miata Challenge już od 8 lat łączy motorsportową rywalizację na torach, edukację bezpiecznej jazdy i integrację miłośników japońskiej marki. To największa na świecie liga time attack Mazdy MX-5 i największy w Polsce puchar jednomarkowy.

27 czerwca na Autodromie Jastrząb do walki przystąpiło 101 zawodników. Organizator podzielił kierowców na klasy zależne od pojemności silnika i generacji Mazdy. Najliczniej obsadzona była Klasa 2, czyli Mazdy MX-5 I i II generacji wyposażone w silniki 1.8 l. Wystartowało w niej aż 41 zawodników. Do klasyfikacji liczyła się suma trzech najlepszych czasów przejazdów uzyskanych podczas całego dnia na torze.

IV Runda Ogólnopolskiego Pucharu Mazdy to była inauguracja współpracy w ramach kampanii społecznej „Wyprzedzamy nowotwór”, której organizatorem jest Fundacja Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową. Akcja, która na początku sierpnia podczas Rajdu Rzeszowskiego będzie obchodzić trzecią rocznicę istnienia, rozlewa się w ten sposób coraz szerzej po świecie motorsportu.

Karol Himber, współorganizator Miata Challenge, bez wahania zdecydował o wsparciu kampanii. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Z dużą przyjemnością włączyliśmy naszą wyścigową społeczność w akcję „Wyprzedzamy Nowotwór”. To zresztą nie pierwszy raz kiedy nasi zawodnicy pokazują, że mają otwarte serca. W zeszłym roku ufundowaliśmy turnus rehabilitacyjny dla dziewczynki z porażeniem mózgowym. Zbiórka potrzebnych środków finansowych zajęła nam dwie rundy – mówi Himber.

„Wyprzedzamy Nowotwór” to kampania edukacyjna. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

–  Naszym celem jest uświadomienie, że dzieci także chorują na nowotwór, a znajomość objawów choroby i zachowanie czujności jest kluczowe dla uratowania życia malucha – mówi Emilia Kotarska, członek zarządu Fundacji Pomocy Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Im więcej szumu zrobimy, tym lepiej. Wielu z naszych zawodników, w tym ja sam, jest rodzicami i doskonale rozumiemy problem bagatelizowania przez lekarzy rodzinnych różnych zgłaszanych przez rodzica symptomów dotyczących ich dzieci. Wielu z nas na wizytach lekarskich mogło odczuć, że jest się nadwrażliwym, jeżeli chodzi o zdrowie dziecka. Przynajmniej ja mam takie doświadczenia. To dobrze, że taka akcja powstała. Wczesna diagnoza daje ogromne szanse na wyleczenie z nowotworu – dodaje Karol Himber.

Kolejna Runda Miata Challenge już 1 sierpnia na Torze Wyścigowym Silesia Ring.