Kampania kierowana do opiekunów pacjentów po udarach promuje Nutridrink, czyli żywienie medyczne polecane pacjentom, by odżywić i dodać im sił w chorobie. Celem działań jest zbudowanie świadomości, jak wielką rolę odgrywa odpowiednie żywienie medyczne w przebiegu leczenia i rehabilitacji pacjentów. Spot TV bazuje na mocnym emocjonalnie przekazie, jakim jest idea niepoddawania się chorobie, szczególnie w trakcie rehabilitacji. Zaskakującym zabiegiem kreatywnym jest narracja z perspektywy pacjenta po udarze.
– Opowieść z perspektywy pacjenta jest najbardziej wzruszającym i emocjonalnym wyrazem jego wdzięczności dla bliskich osób, które codziennie o niego dbają i wspierają go w chorobie i rehabilitacji. Zależało nam, by marka mogła te osoby odpowiednio docenić, a zarazem uzyskać maksymalną wiarygodność przekazu – komentuje autor scenariusza, Jacek Redźko, chief creative officer w ASAP&ASAP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Oprócz działań w telewizji, kampania będzie prowadzona również w Internecie oraz w punktach sprzedaży. Spot wyreżyserował Bartosz Cierlica a produkcją zajął się dom produkcyjny Ilmatic. Za strategię mediową odpowiada MediaCom.