W Polsce Red Bull MOBILE z powodzeniem wystartował w 2011 roku jako oferta telekomunikacyjna operatora Play – jednocześnie w wersji na kartę i na abonament.
Rolą Whites jest zapewnienie strategicznego wsparcia w obszarze SEO dla strony www.redbullmobile.pl poprzez rekomendowanie i realizowanie działań optymalizacyjnych. Podczas pracy nad projektem kluczowe dla agencji jest sukcesywne wdrażanie priorytetowych zmian, które z kolei w dłuższej perspektywie, wpłyną na realizację celu współpracy – poprawy widoczności serwisu. Whites odpowiada również za link building. Nad poprawnością przebiegu całego procesu oraz stałym monitoringiem wyników czuwa dedykowany ekspert SEO.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W najbliższych miesiącach Whites będzie kontynuować prace optymalizacyjno-wdrożeniowe w zakresie najbardziej istotnych elementów z punktu widzenia serwisu.
Działania dotyczące marki Red Bull w obszarze SEO Whites prowadzi od sierpnia 2019. W ramach projektu agencja wzmacnia pozycję portalu www.redbull.pl w wynikach wyszukiwania Google, poprzez tworzenie na jego potrzeby wartościowego contentu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024