TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowy wymiar zabawy z Minecraft Earth i figurkami doładowującymi od Mattel

Mattel, światowy producent gier i zabawek, wprowadził do swojej oferty minifigurki doładowujące Minecraft Earth. Wprowadzeniu produktów na rynek polski towarzyszy kampania w social mediach.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Minecraft Earth to nowa aplikacja mobilna, która wykorzystuje rzeczywistość rozszerzoną i pozwala przenieść świat gry do świata rzeczywistego. Fani gry mogą teraz przeżywać przygody, tworzyć budowle i podziwiać je w pełnej skali i prawdziwym świecie. To jednak nie wszystko. Dzięki minifigurkom doładowującym od Mattel, gracze zyskują dodatkowe doładowania, które urozmaicają rozgrywkę i dają nowe możliwości w różnych trybach gry. Figurki nawiązują do kultowych postaci Minecraft i mają wbudowane chipy NFC, które aktywują się po zeskanowaniu urządzeniem mobilnym. W kolekcji znajduje się 20 figurek, a wśród nich kutlowy Creeper, Alex, czy Steve. To pierwsze tego typu figurki na rynku, dedykowane grze Minecraft Earth. 

Kampania minifigurek doładowujących Minecraft Earth wystartowała 23 czerwca 2020 i potrwa przez miesiąc. Działania obejmują kampanię digitalową, w tym aktywacje z twórcami internetowymi związanymi z grą. Nowe możliwości gry z użyciem minifigurek zaprezentowali zagorzali gracze: Jan Dąbrowski, Szymeq Minecraft, Yoshihito Mayoshe. 

Za kampanię odpowiada butik kreatywny COOLLECTIVE.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj