TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agnieszka Szlaska dołącza do agencji Communication Unlimited

Z dniem 1.08.2020 do zespołu agencji Communication Unlimited dołącza Agnieszka Szlaska, manager z wieloletnim doświadczeniem w zakresie marketingu, PR, promocji oraz budowy marek.
O autorze
1 min czytania 2020-07-02

Agnieszka Szlaska jest związana z rynkiem mediów od ponad 20 lat. W Communication Unlimited, jako head of PR odpowiadać będzie za doradztwo komunikacyjne, strategię PR klientów oraz zarządzanie relacjami z mediami. Wcześniej przez 7 lat była dyrektorem komunikacji i promocji w firmie reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland, gdzie odpowiadała za PR, promocję firmy oraz portfolio produktów OOH i Digital OOH. Przez wiele lat związana z rynkiem prasowym. W latach 2007-2012 była dyrektorem promocji i PR Grupy Zwierciadło. Wcześniej przez kilka lat kierowała promocją segmentu pism luksusowych Wydawnictwa Bauer, odpowiadając za miesięcznik „Twój Styl” i „Pani”. W latach 2003-2005 była dyrektorem marketingu AWR Wprost tworząc strategię dla „Wprost”, „BusinessWeek”, „Pani” oraz magazynów hobbistycznych. W Wydawnictwie Prasowym Twój Styl pracowała od 1998 r. dla m. in. magazynu „Twój Styl”, „Filipinka”, „Votre Beaute”. 

Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Talent 200 INSEAD Leadership Development Programme w Fontainebleau we Francji. Od 2016 roku jest członkiem Kapituły Rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” magazynu Brief.