HP wraz z Fundacją Polsat przekaże polskim szkołom i placówkom oświatowo-wychowawczym 3000 drukarek

Firma HP, która od wielu lat angażuje się w wyrównywanie szans edukacyjnych, zdecydowała się doposażyć najbardziej potrzebujące placówki i ośrodki szkolno-wychowawcze, domy dziecka oraz rodziny zastępcze w podstawowe narzędzia niezbędne w nowoczesnym nauczaniu.
O autorze
2 min czytania 2020-07-02

Wraz z Fundacją Polsat HPprzekaże 3000 nowych drukarek HP Neverstop Laser o łącznej wartości ok. 2,6 mln zł. Przekazanie odbędzie się na podstawie zgłoszeń nadesłanych do Fundacji Polsat, zgodnie z regulaminem, znajdującym się na stronie organizacji.

– W HP jesteśmy głęboko przekonani o tym, że edukacja stanowi podstawowe prawo człowieka, które może poprawić życie każdego z nas, niezależnie od miejsca, z którego pochodzimy. Jednocześnie wierzymy w technologię działającą w służbie ludzkości, która w tym przypadku wspiera budowanie równych szans w kształceniu na najwyższym poziomie. Dlatego też, we współpracy z Fundacją Polsat, chcemy wesprzeć polskie placówki edukacyjne przekazując im najnowsze na rynku, oszczędne i wydajne drukarki HP Neverstop – tłumaczy Vitaly Matyushenko, dyrektor zarządzający, HP Inc Polska. 

Fundacja Polsat, która aktywnie wspiera wszelkie inicjatywy przysługujące się zdrowiu i poprawie warunków życia najmłodszych, obecnie angażuje się również w pomoc mającą na celu wyposażenie w sprzęt najbardziej potrzebujących.

– Walka z pandemią ma różne oblicza. Głównie widzimy tych na pierwszej linii frontu, czyli służbę zdrowia. Ale epidemia dotknęła także setki tysięcy dzieci, których codzienna edukacja przybrała ostatnio inny obraz. Jako Fundacja Polsat na pierwszym miejscu stawiamy zdrowie i dobro najmłodszych, wspieramy również tych, którzy starają się by każdy ich dzień był lepszy i nabierał radosnych barw. Cieszymy się, że dzięki współpracy z firmą HP możemy przekazać sprzęt tym, którzy na co dzień są odpowiedzialni za edukację młodych ludzi – mówi Krystyna Aldridge-Holc, prezes Fundacji Polsat. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dzięki wspólnemu programowi HP i Fundacji Polsat „Drukuj z uśmiechem”, polskie instytucje edukacyjne, wychowawcze oraz rodziny zastępcze otrzymają najnowszy model drukarki HP Neverstop Laser, w zestawie z tonerem, który wystarczy do wydrukowania nawet do 5000 stron, co w praktyce oznacza od kilku miesięcy do kilku lat użytkowania bez dodatkowych kosztów. HP Neverstop Laser to pierwsza na świecie drukarka bez kartridży, z systemem samodzielnego napełniania, prosta w obsłudze, a przede wszystkim niedroga w użytkowaniu, zarówno w warunkach domowych, jak i w placówkach oświatowych. Wartość wkładu HP na rzecz projektu wynosi blisko 2,6 mln zł. 

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Fundacją Polsat ze względu na jej wieloletnie doświadczenie i skalę podejmowanych przedsięwzięć. Wiedzieliśmy, że Fundacja pomoże nam sprawnie zidentyfikować potrzeby oraz dostarczyć nasze drukarki do placówek edukacyjnych i ich podopiecznych na terenie całego kraju – mówi Jolanta Rogulska-Rudek, dyrektor marketingu na Europę Centralno-Wschodnią i Izrael, HP Inc Polska – W czasie wspólnej pracy spotkaliśmy się z energią, zaangażowaniem i pełną gotowością do pomocy. Cieszymy się, że nasz program wesprze uczniów i nauczycieli oraz dołoży małą cegiełkę do olbrzymiego wkładu Fundacji Polsat w rozwój działalności charytatywnej w Polsce. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wspomniana dotacja to tylko jedna z licznych inicjatyw HP mająca na celu zwiększenie dostępu do edukacji. Firma od lat prowadzi działalność charytatywną i wolontariat na rzecz społeczności, dlatego za cel postawiła sobie by do 2025 r. umożliwić lepsze wyniki nauczania 100 milionom osób na całym świecie. Do tej pory już ponad 28 milionów uczniów skorzystało z programów edukacyjnych HP. Z kolei z myślą o wszystkich rodzicach i nauczycielach firma stworzyła specjalną platformę „Print, Play & Learn” (w Polsce: „Wydruki do nauki”) z materiałami do kreatywnej nauki i zabawy z młodszymi dziećmi. Jej współautorami są najlepsi dostawcy treści edukacyjnych, również polscy, np. PWN.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co więcej, od 2015 r. w ramach dotacji na cele szkoleniowe oraz granty naukowe, HP przekazało ponad 20 milionów dolarów.